Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 740
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 738

Følg bodybuilding.dk på

At komme igang igen, hjælp plz

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har før trænet seriøst, men har nu holdt ca et års pause, hvor jeg dog har trænet lidt on and off i løbet af det år, men ikke noget seriøst. Jeg vil gerne til at igang seriøst igen. Jeg var begyndt på et fullbody men synes det var for hårdt at starte ud på, en anden ting er at jeg har dårlig tid om tirsdagen og torsdagen så det kan godt være der er nogle træninger der ryger på de dage.. Så mit spørgsmål er: Nu hvor jeg skal til at starte op igen og har dårlig tid tirsdag og torsdag (de næste 2 måneder, "Kørekort") som måske resultere i at jeg måske kun når at træne 2 gange om ugen nogen uger og måske 3 - 4 gange andre uger, hvilket slags program skal jeg så vælge ? Full body ? 2 split ? eller hvordan. Tænkte hvis jeg tog et 2 split kunne jeg på de dårlige uger køre det en gang så jeg træner to gange om ugen og på de gode uger køre det to gange så jeg træner 4 gange om ugen.. Men det var bare en ide.. Feedback plz :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Træn fullbody du uger du kan kan træne 2-3 gange..2-split de uger du kan træne 4 eller mer....

Jamen det er jo ikke sådan jeg lige ved at i den og den uge kan jeg kun nå at træne 2 gange og i den og den uge kan jeg nå at træne 4 gange... Det kommer sådan lidt an på hvor mange lektier jeg får og om jeg er træt en dag osv.. Nogen uger har jeg tid og overskud til at træne 4 gange om ugen og andre uger har jeg ikk ret meget tid og overskud og kan derfor kun træne fx 2 gange om ugen.. :)

Husk på istarten er det ikke så vigtigt hvor meget og hvor hårdt ud træner, men at lære din krop og personlighed om den nye omvending i dit liv! Det gør det langt nemmere hvis du ikke ser på det som et pres, men istedet nyder træningerne! Det er vigtigt at gøre det til en god vane at træne, og ikke gøre det til en tvang at du SKAL træne..

Da du ikke vil have fullbody, som ellers ville havde været perfekt for dig, når du ikke er sikker på hvor tit du får trænet, bør du i det mindste vælge noget hvor du træner tæt på hele kroppen hver gang.

Hvis du fx bruger 2 træninger til at træne hele kroppen igennem, dvs. ved dine 4 træninger kommer du kroppen igennem 2 gange og de uger hvor du kun træner 2 gange kommer du igennem 1 gang..
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster