Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1315
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1312

Følg bodybuilding.dk på

Back in the game

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Det er ikke længe siden at min kost var super sund og nærende på alle områder. Undgik for alt i verden forarbejdede fødevarer, og hvis jeg havde lyst til kage eller lign. fandt jeg ud af hvordan jeg selv kunne lave det uden alt muligt shit i. Min krop skulle kun have det bedste og ikke noget den ikke havde godt af.
Efter at have levet denne "livsstil" i ca 2 1/2 år, faldt jeg for 2-3 måneder siden ind i en dårlig rytme. Det har ikke rigtig gjort mig noget at spise junk og andet skidt, som jeg før tænkte bvadr over, pga alle de ting som jeg vidste det bestod af.
Det er et nyt problem for mig det her. Jeg vil forfærdeligt gerne tilbage til de vaner jeg havde før, som gjorde at jeg havde det bedre, og havde nemmere ved at holde en lav bf.
Hvordan kan jeg skubbe mig selv i den rigtige retning igen?
Det har sikkert noget med mindset/beliefs at gøre, som jeg ikke ved så meget om.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Får selv altid sådan en periode, og den kommer som oftest sidst på vinteren, hvor energien er på sit laveste, for mig er det en helt normal ting, og varer en måned ell. 2, efter denne periode spiser jeg så sundt resten af året.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

Lundstroem skrev: Jeg vil forfærdeligt gerne tilbage til de vaner jeg havde før, som gjorde at jeg havde det bedre, og havde nemmere ved at holde en lav bf.

Det er tydeligvis ikke noget, som du rent faktisk gerne vil - ikke nok i hvert fald.
Hvorfor også være så voldsom i tilgangen? Hvorfor ikke leve så sundt, som du selv kan holde ud? Jeg tvivler på, at størstedelen herinde ikke indimellem smider noget junk indenbords. Selv kører jeg vel noget nær 80/20, og de 20 % gør mig ikke noget dårligt - tværtimod. De gør mig glad, og de gør det hele overkommeligt. Der er ingen grund til at leve sundere, end man selv kan holde ud :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Kostplan: Vis kostplan

Hvis du virkelig gerne vil tilbage til din gamle livsstil, så kender du jo egentlig godt svaret på det spørgsmål for fanden: Just. Fucking. Do. It.

Længere er den sgu ikke :wink:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Lundstroem skrev:Det er ikke længe siden at min kost var super sund og nærende på alle områder. Undgik for alt i verden forarbejdede fødevarer, og hvis jeg havde lyst til kage eller lign. fandt jeg ud af hvordan jeg selv kunne lave det uden alt muligt shit i. Min krop skulle kun have det bedste og ikke noget den ikke havde godt af.
Efter at have levet denne "livsstil" i ca 2 1/2 år, faldt jeg for 2-3 måneder siden ind i en dårlig rytme. Det har ikke rigtig gjort mig noget at spise junk og andet skidt, som jeg før tænkte bvadr over, pga alle de ting som jeg vidste det bestod af.
Det er et nyt problem for mig det her. Jeg vil forfærdeligt gerne tilbage til de vaner jeg havde før, som gjorde at jeg havde det bedre, og havde nemmere ved at holde en lav bf.
Hvordan kan jeg skubbe mig selv i den rigtige retning igen?
Det har sikkert noget med mindset/beliefs at gøre, som jeg ikke ved så meget om.

Du kan jo bede din mor om at holde øje med dig, indtil du gammel nok til at stå på egne ben. Ellers kan du gøre som så mange andre, og købe dig en reserve-mor.
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.

Geografisk sted: østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

flamingopikken skrev:Hvis du virkelig gerne vil tilbage til din gamle livsstil, så kender du jo egentlig godt svaret på det spørgsmål for fanden: Just. Fucking. Do. It.

Længere er den sgu ikke :wink:

Du har ret ja. Dovenhed er en være ondskab! :P

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster