Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1130
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1128

Følg bodybuilding.dk på

Basiron 5%, med på dopinglisten??

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hey alle.
Jeg har købt noget creme til min urene hud og kan ik li umiddelbart se om det sku være med på dopinglisten. Jeg fandt dog denne side på ADD ( http://www.antidoping.dk/visArtikel.asp?artikelId=3440 ) som jeg tænkte at muligvis måtte ekskludere mit produkt fra at være ulovligt hvis det overhovedet er med. Men håber der er nogen lægestuderende el lign der kan bekræfte el. afkræfte det er rigtigt, inden jeg bruger det.??

Der står det indeholder følgende:
Aktivt stof: Benzoylperioxid
Øvrige: acrylat compolymer, glycerol, carboner 940, propylenglycol,natriumedetat, natriumdioctyl,sulfo-succinat, kolloid vandfri silica, poloxamer 182, natriumhydroxid, renset vand.

/Musse
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (12)
Kostplan: Ingen kostplan

Skal du stille op eller lign eller blot træner i ADD center, så få da lige en godkendelse af din læge, det er no probs.

Og hvis du ikke gør nogen af delene, så lad være med at bekymre dig over det.
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Galleri: Intet galleri

rasmus skal så vidt jeg har forstået stille op til DM nu her.

Men jeg ville da ringe ind og spørg ADD efter de spørgsmål der måtte være omkring produktet. Tjek evt. også med din læge, men hvis ADD siger no go, kan det jo selvfølgelig være lige meget hvad lægen siger :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

WHAT!? Hvordan skulle et produkt mod bumser kunne være på dopinglisten? :?
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Vis kostplan

Yea seriously...har aller hørt om noget du ku smørre i fjæset også var du dopet :P
No One Ever Really Dies

Logbog: Ingen logbog

Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er ik med på listen har jeg fundet ud af. Lidt det jeg oxo regnede med efter det link. Men der er slet intet i det som ik duer i ADD's øjne ifølge hjemmesiden.
Jo jeg har hørt andre athleter være bekymrede fordi de havde haft noget der faktisk var hormon regulerende --> som betyder man kan blive testet positiv hvis man er uheldig.
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (12)

Marle skrev:Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...

Hvis vi nu siger at ADD siger at produktet ikke kan bruges uden en positiv test (teoretisk set) - så vil jeg tro at der umiddelbart skal lidt mere end en simpel erklæring fra lægen til at overbevise ADD om at de ikke har ret, så kort tid før et DM..

Men ja det er da ikke umuligt at få en erklæring fra lægen på et produkt, og derved få lov til at deltage på lige fod med alle andre, det ved jeg udemærket godt. Jeg mente blot at det nok var spild af tid at tænke på det så tæt på konkurrence hvis ADD nu alligevel havde en givet et klart "NEJ" til netop det produkt.
Brugeravatar
EliteTeam

musse 1984 skrev:Det er ik med på listen har jeg fundet ud af. Lidt det jeg oxo regnede med efter det link. Men der er slet intet i det som ik duer i ADD's øjne ifølge hjemmesiden.
Jo jeg har hørt andre athleter være bekymrede fordi de havde haft noget der faktisk var hormon regulerende --> som betyder man kan blive testet positiv hvis man er uheldig.

Det lyder jo ikke helt positivt, men du har ikke benyttet produktet endnu? :|
Brugeravatar
EliteTeam

Andersbr skrev:
Marle skrev:Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...

Hvis vi nu siger at ADD siger at produktet ikke kan bruges uden en positiv test (teoretisk set) - så vil jeg tro at der umiddelbart skal lidt mere end en simpel erklæring fra lægen til at overbevise ADD om at de ikke har ret, så kort tid før et DM..

Men ja det er da ikke umuligt at få en erklæring fra lægen på et produkt, og derved få lov til at deltage på lige fod med alle andre, det ved jeg udemærket godt. Jeg mente blot at det nok var spild af tid at tænke på det så tæt på konkurrence hvis ADD nu alligevel havde en givet et klart "NEJ" til netop det produkt.

Nej det er selvfølgelig klart de er tager tager sikkert noget tid at behandle sådanne sager #-o #-o #-o
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Marle skrev:
Andersbr skrev:

Nej det er selvfølgelig klart de er tager tager sikkert noget tid at behandle sådanne sager #-o #-o #-o

Det vil jeg tro, og især nok lige op til et DM :)

Der bliver nok ikke givet ved porten i disse tider. Hvis der nogensinde gør det.
Brugeravatar
EliteTeam

Jeg brugte det selv engang, til at fjerne bumser i ansigtet :P
Det er vidst noget med, at det er en kraftig hormon creme, som nærmest dræber acnen i huden, og kan derfor være farlig.
Mens jeg brugte denne creme, brugte jeg dog også noget andet ansigts creme, fordi min hud blev helt tør i ansigtet.

Men jeg kan ikke forestille mig, at det kunne gå for nogen form for doping? :O

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog

får da bare lægen til at skrive en seddel på du bruger det...også sende en kopi til add så burde det være klaret hvis du evt blev snupet i kontrol

Geografisk sted: slagelse

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 170.00

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster