Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marle skrev:Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...

musse 1984 skrev:Det er ik med på listen har jeg fundet ud af. Lidt det jeg oxo regnede med efter det link. Men der er slet intet i det som ik duer i ADD's øjne ifølge hjemmesiden.
Jo jeg har hørt andre athleter være bekymrede fordi de havde haft noget der faktisk var hormon regulerende --> som betyder man kan blive testet positiv hvis man er uheldig.

Andersbr skrev:Marle skrev:Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...
Hvis vi nu siger at ADD siger at produktet ikke kan bruges uden en positiv test (teoretisk set) - så vil jeg tro at der umiddelbart skal lidt mere end en simpel erklæring fra lægen til at overbevise ADD om at de ikke har ret, så kort tid før et DM..
Men ja det er da ikke umuligt at få en erklæring fra lægen på et produkt, og derved få lov til at deltage på lige fod med alle andre, det ved jeg udemærket godt. Jeg mente blot at det nok var spild af tid at tænke på det så tæt på konkurrence hvis ADD nu alligevel havde en givet et klart "NEJ" til netop det produkt.

Marle skrev:Andersbr skrev:Marle skrev:Andersbr jo det er da muligt at få en erklæring af lægen og så for det godkendt det af ADD også stille op alligevel...
Hvis vi nu siger at ADD siger at produktet ikke kan bruges uden en positiv test (teoretisk set) - så vil jeg tro at der umiddelbart skal lidt mere end en simpel erklæring fra lægen til at overbevise ADD om at de ikke har ret, så kort tid før et DM..
Men ja det er da ikke umuligt at få en erklæring fra lægen på et produkt, og derved få lov til at deltage på lige fod med alle andre, det ved jeg udemærket godt. Jeg mente blot at det nok var spild af tid at tænke på det så tæt på konkurrence hvis ADD nu alligevel havde en givet et klart "NEJ" til netop det produkt.
Nej det er selvfølgelig klart de er tager tager sikkert noget tid at behandle sådanne sager![]()
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster