Tjah hvad kan jeg sige, det er sådan en body mass maskine der har lavet den udmåling, som sender elektroder igennem kroppen, så pas til hvordan det ellers skal se ud. Så vidt jeg ved er både hjertet, og div. andre indre organer også muskler, så måske de bare falder ind under den kategori. Væske og sådan tager maskinen højde for.
Hmm min kost i går så ca sådan her ud:
Morgenmad:
4 skiver Rugbrød m. 4 x figne pålæg + smør
1 Glas Appelsin juice med frugtkød + 1 Glas vand
Da jeg gik ud og cykel trænede fik jeg ikke et mellemmåltid i går.
(55km cykel tur + mave + ryg + bryst træning) (Vand på turen self)
Frokost:
Salat med kylling og pasta. 1 stort kyllinge bryst, og så en lille portion pasta til.
Salat bestod af: Iceberg salat, porre, oliven, syltede hvidløg, agurk, tomat, peber frugt
Hjemmelavet dressing af Græsk Youghurt 2%, persille, salt, peber og hvidløg
1 Glas vand
Mellemmåltid:
Friske ærter + banan + lidt marabou chokolade (var lidt en synder i går)
Aftensmad:
150g ærter
2 stykker farsbrød (lavet af 9-15% svine/okse kød)
Lavede så en hurtig brun sauce af vand 1dl, mælk 2dl, smør på øjemål, og boulion og tyttebær syltetøj 2 tsk. 2 skeer mel og thats it.
1 glas vand
Mellemmåltid:
1 banan. Var ikke så sulten så kunne ikke få noget ned.
Self. er der også indtaget væske andre tidspunkter på dagen, men aner ikke om det har en relevans for dine råd, så tænkte jeg heller måtte notere det.
Mht. træning, så træner jeg ikke ben mere lige pt. ud over løb og cykling. Jeg har både trænet ben press, squads og nu kan jeg self. ikke huske hvad de andre øvelser lige hedder. Men har lidt problemer med at få ondt i knæene engang imellem, og så har jeg opnået bedre resultater med konditions træning i stedet. Skal dog igang, men benene skal lige virke solide først føler jeg.