Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Wermuth skrev:Hej
Jeg må sige:
jeg HADER squats. Jeg vil meget hellere lave en benpress, synes jeg kan bide meget mere i den. Men spørgsmålet er, hvad mister jeg ( og evt får ), hvis jeg skifter skvatten ud med en Benpres?

Wermuth skrev:det er svært for mig at se positivt på den, når jeg får kæmpe smerter i nakken, pga stangen =)Selvom der er pude omkring den. Men hvad er da forskellen på en benpres og en squat? at man ikke får ryggen med?

Wermuth skrev:Det kunne være det der var nøglen. grunden til jeg synes det er svært at give mig fuldt ud i squat, er fordi jeg er skide bange for at tabe stangen =)Kan eksperimentere med at smide den længere ned.

Wermuth skrev:Det kunne være det der var nøglen. grunden til jeg synes det er svært at give mig fuldt ud i squat, er fordi jeg er skide bange for at tabe stangen =)Kan eksperimentere med at smide den længere ned.
men derimod tager jernstængerne imod.

Wermuth skrev:har aldrig trænet trapz elelr squat. Kunne have noget med det at gøre. Har altid bare fulgt de programmer jeg fik af instruktørerne dernede, og de har udeladt dem.

Wermuth skrev:har aldrig trænet trapz elelr squat. Kunne have noget med det at gøre. Har altid bare fulgt de programmer jeg fik af instruktørerne dernede, og de har udeladt dem.

Wermuth skrev:Jeg er lige startet på HST, efter jeg fandt bodybuilding.dk =) Skal til dag nummer 2 i morgen. Problemet er lidt, at der kommer den vinterferie og ødelægger det hele. Kan jeg godt sprigne de første to uger over, og starte i 10-rep-ugen?

Wermuth skrev:Ja, planene er, at springe de to første uger over. Ellers mister jeg jo de SIDSTE to uger, og det er de to sidste uger (med excentrisk træning) jeg glæder mig så meget til

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster