... jeg har besluttet mig at lave en log, da jeg er kommet i den fantastiske situation at jeg kan begynde at træne igen
. jeg har haft en pause fra træning i et godt stykke tid, da jeg er startet på uddannelse og det har været rimelig stressende for mig da jeg lider af en mild/moderat form for social angst og har en mild adhd diagnose .. jeg er typen der er god til at "forkæle mig selv" med diverse usunde ting og det vil jeg ha lavet om på nu .. og så tænkte jeg at hvis jeg startede en blog ville det kunne hjælpe mig yderliger i at holde fast i de nye vaner jeg skal ha sparket ind . jeg har bestilt protein pulver kreatin pulver noget fiskeolie ( da lægen sagde jeg sku spise mere fisk efter at ha fået taget blodprøver) og nogen Bodylab Energizer .. en shaker og et par træningshandsker med håndleds støtte .. så det venter jeg på skal komme hjem .. så får jeg mig meldt ind i center på mandag .. og så skulle jeg være "køreklar"
.. jeg regner med jeg vil følge programmet back to basics . og har planer om et mindre cut til at starte med .. vil smide 5 kg og så begynde at bulke .. min form er lidt halv ringe og det skal der gøres noget ved !!
... har lavet en kostplan der rammer 2000kcal med en fordeling der rammer 29% 49% 22% .. kunne sikkert godt blive bedre men starter ud med den her i første omgang i min cut periode .. og håber så på jeg kan få lidt hjælp af nogen af jer erfarne bodybuilders
. til at sammensætte en god bulk plan stats om mig
vægt 75
højde 1,70
alder 21
trænings erfaring .. har lidt men det har været on off
ser frem til at få startet loggen .. og håber på en masse gode råd fra de læsere der falder over min log
..

grundet en fyr der sad med dem på 16 kg som han knap kunne løfte som mente han skulle snakke med sin veninde/kæreste 10-15 min efter hvert sæt med halve gentagelser og som under ingen omstændigheder kunne lade mig bruge dem imellem de "sæt" han kørte

ved ikke om det er øvelsen eller maskinen der hed det ..