Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1551
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1548

Følg bodybuilding.dk på

Bipollen - naturens mest fuldkomne næringsmiddel

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg ved ikke hvor mange af jer der kender til bipollen, men jeg købte for nogle uger siden 100 gram hjem fra England for at prøve det mod min pollenallergi som det skulle være et positivt værn mod. Det virker også, skulle jeg hilse og sige.

Derudover, så siges det at 10 gram bipollen indeholder det samme som 600 gram broccoli når der kommer til antioxidanter. Det smager ikke skide godt og ligner sådan noget fuglemadsblanding, men jeg tager bare en teske af det i munden og skyller det ned med vand. Det kan indtages med hvad som helst.

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/i ... =8/menu=3/
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/i ... =8/menu=3/
http://www.peakclinic.dk/S%C3%B8ndagsav ... rfoods.pdf

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hej jimmi

dine links til helsenyt og peakclinic kan ikke rigtigt bruges til så meget, da ingen af disse kilder er objektive. Hele superfoods konceptet giver mig faktisk en smule kvalme, for hvornår er en fødevare superfood? Der opdages hele tiden nye gavnlige mikronæringsstoffer i nye almindelige grøntsager og frugter og så bliver det lige pludselig let bare et spørgsmål om hvad der hypes mest, som det f.eks. er tilfældet med blåbær for tiden...

En almindelig sund varieret kost med masser af grøntsager vil altid være at foretrække, frem for en der er pumpet op med få udvalgte fødevarer man har besluttet sig for er "superfoods"
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

incognito skrev:hej jimmi

dine links til helsenyt og peakclinic kan ikke rigtigt bruges til så meget, da ingen af disse kilder er objektive. Hele superfoods konceptet giver mig faktisk en smule kvalme, for hvornår er en fødevare superfood? Der opdages hele tiden nye gavnlige mikronæringsstoffer i nye almindelige grøntsager og frugter og så bliver det lige pludselig let bare et spørgsmål om hvad der hypes mest, som det f.eks. er tilfældet med blåbær for tiden...

En almindelig sund varieret kost med masser af grøntsager vil altid være at foretrække, frem for en der er pumpet op med få udvalgte fødevarer man har besluttet sig for er "superfoods"

Jeg var slet ikke bekendt med begrebet "superfoods" før jeg lige faldt over det første link igår, men jeg kan sagtens følge dig i det du siger. Men man må vel gå ud fra der er de næringsstoffer i bipollen som de skriver?

Jeg kan godt se der også står "superfood" i shoppen hvor jeg købte det, nu du siger det: http://www.indigo-herbs.co.uk/acatalog/Bee_Pollen.html

Men jeg, og nogle kolleger, har igennemt de seneste 3-4 uger prøvet det mod pollenallergi og det har haft en gavnlig effekt.

jeg påstår heller ikke det ikke virker, bare at jeg nok ville være ret forsigtig med at lave et kunstigt skel imellem nogle produkter som er superfoods og andre som ikke er det, da vores kendskab til alle de underlige mikronæringsstoffer i fødevarer meget langt fra er komplet.

Hvis man spiser varieret og masser af frugt og grønt, evt. økologisk, så skal man sgu nok alt det "super" som man har brug for. Når man kigger efter, er mange af de påståede Super produkter ikke objektivt bedre end helt almindelige ting som løg, ananas, champignoner.
Følg min blog:

Redaktør

Styrkeliste

Desuden syntes jeg ikke at man på baggrund af en ORAC-værdi kan udråbe noget som værende fantastisk. Der er sgu masser af drastisk kræftfremkaldende ting med en fortræffelig ORAC.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

siden du nu har postet et identisk indlæg ovre på MOL, kan jeg ikke lade være med at tænke på om du måske har en form for økonomisk interesse i dette?
Følg min blog:

Redaktør

Styrkeliste

incognito skrev:siden du nu har postet et identisk indlæg ovre på MOL, kan jeg ikke lade være med at tænke på om du måske har en form for økonomisk interesse i dette?

Overhovedet ikke.. jeg troede bare det var et "uopdaget" produkt som lød lovende, og ville gøre folk opmærksom på det. Jeg arbejder i IT-branchen.. har intet at gøre med fødevarer/kosttilskud. Jeg havde ikke hørt om det indtil for et par uger siden.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster