Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1709
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1706

Følg bodybuilding.dk på

Bloadet up, efter ferie i Thailand

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Lige en lille historie fra min ferie i Thailand...

Jeg startede med at cutte ca 2 mdr før vi skulle afsted, stod rimelig skarpt, måske en anelse for tynd, men hvad pokker det så jo meget godt ud..

Dernede levede vi rent mad mæssigt ikke usundt, spiste stort set kun kylling og ris, da det smager fabelagtigt dernede..
Dog var vi i byen hver evig eneste dag i de 14 dage og vi drak rigtig meget og jeg startede også med at ryge igen (er dog stoppet igen). Jeg trænede overhovedet ikke, jeg koblede bare af og nød livet..

Nu er jeg så kommet hjem, med en maveforgiftning og et muligt mavesår. Jeg ligner en ballon, mine abs er væk og jeg føler mig konstant træt.. Det skal siges at jeg landede igår..

Har i andre oplevet noget lignende og hvor længe vil i gætte på der går inden jeg er tilbage i formen, fra før jeg rejste?
Min plan er at jeg gerne vil tilbage i den gamle form og så ellers bulke en flot masse på..

Jeg er lidt træt af det pt, men stadig glad for ferien.. Dog håber jeg ikke der går alt for længe inden jeg er "back on track"..!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kør et par dage med lavt kulhydratindtag og øg derefter kulhydraterne stille og roligt til dit normalniveau. Det skulle tage det værste bloat. Husk også på, at en lang tur i et fly, hvor man ikke kan bevæge sig ret meget, gør at man holder meget på væsken. Så slå koldt vand i blodet og se de næste par dage an.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Herre gud, 14 dage off kan hurtig indhentes. Jeg har selv lige haft et års pause efter 4 års vedvarende træning i forbindelse med arbejde/backpacking i Australien.

Selv om dine abs ikke er synlige, vil du efter et par træninger hurtig smide noget væske og tone lidt muskulatur. Så back on track på en 1-3 uger ?
Jeg ville i din situation være mere fokuseret på hvad der har været årsag til maveforgiftning og muligt mavesår. Er de virkelig så uhygiejniske i Thailand ?

Reputation point: 35

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog

Tusind tak for svarene :) Min mave forgiftning kom sig af at jeg spiste kakkelakker og græshopper fra er gadekøkken, der er de uhygiejniske.. Mavesåret tror jeg er kommet sig af alt alt for stærkt mad, dårlig kost, druk og smøger.. Jeg skal bare igang igen :)

tjummy12 skrev:Tusind tak for svarene :) Min mave forgiftning kom sig af at jeg spiste kakkelakker og græshopper fra er gadekøkken, der er de uhygiejniske.. Mavesåret tror jeg er kommet sig af alt alt for stærkt mad, dårlig kost, druk og smøger.. Jeg skal bare igang igen :)

Smager det egentlig godt?
Brugeravatar

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Nej det smagte bestemt ikke godt, men jeg ville jo ikke tabe ansigt, så ned det skulle det sgu :)

tjummy12 skrev:Nej det smagte bestemt ikke godt, men jeg ville jo ikke tabe ansigt, så ned det skulle det sgu :)

Ærgerligt, de skulle eftersigende, især græshopper, være rige på protein.. :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster