Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Bodyboulding partner.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey Everyone.

Sætter dette emne, for at starte noget partnerskab.

Jeg er nystartet og trænger til et spark bagi , plus at jeg håber på der nogen der ude med hjernen det rette sted, fået den krop de har og vil lære fra sig så vi andre kan få spændt op og lære det fra a- å .

Jeg er virkelig interesseret i at lære, men skal have en partner der kan sparke mig bagi og fortælle at det og det skal læses , det skal gøres og det skal slet ikke gøres, hjælpe mig med at sætte kosten da den er noget af det vigtigste og sådan. muligvis skabe venskaber eller hva man siger.

Håber der en eller flere der vil hjælpe.

jeg er 22. bor i rødovre, håber virkelig der nogen der hopper ind med hjælp og er åbne så får vi det rigtig griner. skal siges jeg ikke er en der opgir men kæmper til der ikke kan kæmpes mere, vil det her mere end ord kan beskrives så håber så meget på hjælp.

Mvh

Patrick H.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

du søger en personlig træner/kostvejleder, der vil arbejde gratis?
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det kunne selvfølgelig være rart med en partner men dog ikke nødvendigt. Da jeg begyndt at træne for cirka et år siden fik jeg min bror til at sammensæt et program(4 dage, biceps / ryg - triceps / bryst / skuldre-nak og sidste dag ben), det program inkluderede links til en hjemmeside hvor de vidste det på video.

Hver gang inden træning loggede jeg på min computer og så dagens øvelser, jeg begyndte at øve dem og studere hvordan man gjorde det rigtigt. Begyndte også at skygge tage øvelsen hvis du forstår, så jeg brugte faktisk omkring 15 min inden træning bare for at skulle se hvad jeg skulle træne og huske de forskellige øvelser.

Efterhånden jeg trænede var der selvfølgelig nogle gange hvor jeg muligvis tog den enkelte øvelse lidt forkert men så kom der en venlig sjæl ofte og hjalp mig og vidste mig hvordan man skulle gøre det ordentligt.

Med alt respekt burde du så ikke give dig selv et spark? Du har oprettet en lignende tråd for et år siden, hvor du lidt på samme måde som nu vil have tingene serveret uden at sætte dig ind i noget selv. Det er et helt år, hvor du kunne have læst mange artikler og tråde rundt på boardet her og på den måde have tilegnet dig den viden du søger. Endvidere kunne du have været i fuld gang med at arbejde på den "drøm" du har dig. Man kunne være lidt i tvivl om du virkelig ønsker det eller virkelig gider at arbejde så hårdt for det som du giver udtryk for når du ikke har gidet at sætte dig ind noget selv det sidste år? :wink:
PLUS ESSE QUAM SIMULTATUR
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog

Glemte at sige, hvis du vil have det trænings program som hjalp mig igang og som faktisk jeg stadig bruger så bar sig til, kan sende det til din email.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster