Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

bodybuilding og fodbold?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej jeg har et lille spørgsmål omkring fodbold og bodybuilding kan det lade sig gøre og hvordan?

jeg træner 5-6 gange om ugen for at gøre mig selv mere muskuløs og større(har jeg gjort i nogle år nu) men nu er vi så nogle drenge der er begyndt at spille fodbold 2 gange om ugen og skal også begynde på kamp i weekenden på et tidspunkt.

mit spørgsmål gå så på om det er muligt at styrketræne og stadig øge min muskulatur, mens jeg spiller fodbold eller vil jeg taber muskler lige meget hvad? og vis der er nogen der har gode råd til hvad der er bedst at Køre af programmer og sådan vil jeg meget gerne vide det. Stå lidt i den situration at jeg helst ikke vil tabe mig men stadig kunne opbygge flere muskler men samtid også spille lidt fodbold :) (fodbolden er på hyggeplan)

håber i kan hjælpe :) og skriv vis jeg mangler at informere om noget vigtigt

på forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skal bare være i kalorieoverskud, så er den i vinkel ..hvis du tosser rundt på en bane i 1-1½ time, så forbrænder du selvfølgelig en del kalorier som du bare må spise (og hey alle elsker at spise)
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Du kan vel starte med at cutte det sidste fedt af, lyd ikke som så meget da du skrev det på den måde nemlig :D lige de kg. der i mens du styrketræner selvfølgelig:D. Så bulke nogle muskler på derefter, selvfølgelig kan du spille fodbold i mens hvis du sørger for at være i overskud. Gælder vel som cardio anyways.

- Godt det på hyggeplan ellers ville din træner vel ikke blive så glad for bodybuilding :p

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 90.00

Kostplan: Ingen kostplan

Lige hvad jeg havde håbet at høre, spise det burde ikke være noget problem :D er det fornuftigt at lade hver at træne de dage man spiller fodbold eller kan man sagtens gøre det vis man måske bare sørge for at få styrketrænet nogle timer inden fodbold så kroppen lige få lidt ro inden det er igang igen? :)

og hvad ville være godt at spise de dage man spiller fodbold for at få de flere kalorier? måske drikke en gainer lidt inden træning?

Lad vær med det..ved ikke om du har prøvet det, men slet ikke rart at ha fyldt mave inden træning, også fordi så skal kroppen arbejde både med at forbrænde, og det du laver til træning.., spis et alm fast måltid 1½ time inden træning eller lign
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

ja okay passer også meget godt med det jeg gør nu. men vil det så være en ide at få nogle kalorier efter træningen igennem gainer eller nogen lign. eller skal jeg bare spise som jeg gør alle dage, vis jeg få godt med kalorier igennem den daglige kost?

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster