Højde 178.
Alder 17 år.
Er ikke tyk, men har lidt på siderne, maven er markeret.
Jeg har trænet bodybuilding i godt 2 år nu, og har fået bygget en rigtig stor krop op! Det er der jo som sådan ikke noget galt i. Problemet er at jeg er begyndt at gå rigtig meget op i løb. Er ved at træne op til halv maraton, og senere maraton. Men jeg vejer meget i forhold til at jeg ikke er højere.
Jeg vil tro jeg ville kunne tabe omkring 5 kg fedt, vis jeg skal tabe mig mere, vil det være muskel.
Jeg ønsker virkeligt at fortsætte med bodybuilding, men ønsker ikke at tage mere på. Er jeg nød til at droppe bodybuilding, eller er der en måde jeg kan træne på uden at vokse i masse. Det må vel have noget med reps og sæt at gøre. Hvor meget svækker bodybuilding og løb hinanden, bliver jeg nød til at prioritere?
Vil det være muligt at træne på en måde, så jeg træner "markering" istedet for at træne på en måde så jeg bliver buff? Ved ikke hvad jeg skal gøre, brænder for begge ting, men vil ikke så mine muskler forsvinde lige så stille... men ønsker på ingen måde at styrketræningen skal påvirke mit løb, og mine løbe resultater.