Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Bodyfit

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej
Jeg overvejer at begyndte til Bodyfit 1 - 2 gange ugentligt, men jeg er i tvivl om, om jeg skal styrketræne ved siden af og el. dyrke cardio. I så fald - Hvor meget og hvilken form for cardio?
Er der evt. andre træninghold som i ville forslå, kunne kombineres med bodyfit?
Mit mål er at tabe de de ekstra kilo fedt og blive lidt tonet.

Tak på forhånd :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville, hvis jeg var dig, droppe bodyfit og skaffe et ordentligt program, evt. fullbody, med fokus på styrkefundament og teknik. Dernæst ville jeg få styr på kosten. Det vil gøre, at du hurtigst opnår dit mål, i stedet for at spilde tiden på ligegyldigheder.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg er helt enig med Pind, drop Bodyfit! Ja, Bodyfit er en slags styrketræning, men med langt flere gentagelser og lavere kg. end alm. styrketræning, og så er det helkropstræning. Hvis du virkelig vil noget med din træning, og vil have en flop krop (som du skriver) skal du sætte dig ind i styrketræning og kost, evt. få hjælp af en god ven eller personlig træner, til at få dig igang. (teknik er altafgørende)

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 75.00
- Dødløft: 105.00

Vil I mene det samme med Kettlecross og Crossfit?

Logbog: Ingen logbog

Ja. Ustruktureret træning er spild af tid i mine øjne.

Både CrossFit og Kettlecross, kan være godt hvis det struktureres på fornuftig vis. Dette er aldrig tilfældet på et hold, da der ikke tages højde for dit individuelle niveau.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Saravon skrev:Mit mål er at tabe de de ekstra kilo fedt og blive lidt tonet.

BodyFit lyder som en god idé... Jeg tror det er en god måde, at tabe noget af det overskydende fedt, hvis du er mest til holdtræning. Men du kommer nok ikke til at opbygge ret meget muskelmasse. Er du en pige? Jeg tror stort set kun det er piger, som synes at det er fedt. Du kan jo prøve nogle af de andre hold i dit fitnesscenter, og se om det er noget for dig. Holdtræning er en god måde at motivere sig, hvis man er dårlig til at træne alene :-).

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Hej du!

Som de skeptiske drenge skriver, vil mere målrettet og struktureret træning sammen med en god kostplan give dig de bedste resultater.
MEN! Som begynder er det mindst ligeså vigtigt bare at "komme i gang". Jeg gik selv meget på hold engang, og der var en rigtig god vibe. På et tidspunkt begyndte jeg at kede mig og ville helst selv styre mit program, så jeg begyndte at styrketræne selv i stedet for holdtræning. Der vil du måske også nå til, og ellers vil det under alle omstændigheder give dig gode resultater at lave Bodyfit i stedet for ikke at lave noget :)

Det eneste, der bekymrer mig lidt ved bodyfit og andre hold, er, at teknikken kan komme til at halte, fordi instruktionerne måske ikke får helt igennem og der ikke bliver tjekket op.
Men hvis du krydrer Bodyfit med at tjekke øvelserne på youtube på nettet, er du nogenlunde sikret.
Det vil helt sikkert være godt for dig også at lave noget ved siden af, hvor du kører færre gentagelser end Bodyfit, men igen: som begynder er det vigtigste at du kommer i gang, bliver glad for det, og gør det til en vane.
Venlig hilsen :)

Shjanna skrev:Hej du!

Som de skeptiske drenge skriver, vil mere målrettet og struktureret træning sammen med en god kostplan give dig de bedste resultater.
MEN! Som begynder er det mindst ligeså vigtigt bare at "komme i gang". Jeg gik selv meget på hold engang, og der var en rigtig god vibe. På et tidspunkt begyndte jeg at kede mig og ville helst selv styre mit program, så jeg begyndte at styrketræne selv i stedet for holdtræning. Der vil du måske også nå til, og ellers vil det under alle omstændigheder give dig gode resultater at lave Bodyfit i stedet for ikke at lave noget :)

Det eneste, der bekymrer mig lidt ved bodyfit og andre hold, er, at teknikken kan komme til at halte, fordi instruktionerne måske ikke får helt igennem og der ikke bliver tjekket op.
Men hvis du krydrer Bodyfit med at tjekke øvelserne på youtube på nettet, er du nogenlunde sikret.
Det vil helt sikkert være godt for dig også at lave noget ved siden af, hvor du kører færre gentagelser end Bodyfit, men igen: som begynder er det vigtigste at du kommer i gang, bliver glad for det, og gør det til en vane.
Venlig hilsen :)

Jeg prøvede også BodyFit, da jeg startede med at træne, og det har jeg ikke fortrudt. Dog kunne jeg aldrig finde på at melde mig til det nu :-)

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster