Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Saravon skrev:Mit mål er at tabe de de ekstra kilo fedt og blive lidt tonet.

Shjanna skrev:Hej du!
Som de skeptiske drenge skriver, vil mere målrettet og struktureret træning sammen med en god kostplan give dig de bedste resultater.
MEN! Som begynder er det mindst ligeså vigtigt bare at "komme i gang". Jeg gik selv meget på hold engang, og der var en rigtig god vibe. På et tidspunkt begyndte jeg at kede mig og ville helst selv styre mit program, så jeg begyndte at styrketræne selv i stedet for holdtræning. Der vil du måske også nå til, og ellers vil det under alle omstændigheder give dig gode resultater at lave Bodyfit i stedet for ikke at lave noget
Det eneste, der bekymrer mig lidt ved bodyfit og andre hold, er, at teknikken kan komme til at halte, fordi instruktionerne måske ikke får helt igennem og der ikke bliver tjekket op.
Men hvis du krydrer Bodyfit med at tjekke øvelserne på youtube på nettet, er du nogenlunde sikret.
Det vil helt sikkert være godt for dig også at lave noget ved siden af, hvor du kører færre gentagelser end Bodyfit, men igen: som begynder er det vigtigste at du kommer i gang, bliver glad for det, og gør det til en vane.
Venlig hilsen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster