Jeg har trænet i 1års tid, hvor jeg har kørt nogle forskellige programmer og splits.
Er begyndt at fokusere mere på kost og søvn nu her og det er også derfor jeg har valgt at lave en logbog så jeg ka få noget kritik og råd af jer andre.
Jeg træner for at blive stærk i de 3 store. Få en bred ryg og større muskler. Dvs. lidt af det hele ;).
Stats.
Bodyweight: 60-63kg svinger meget!
Bænkpres: 80kg.
Dødløft: 130kg.
Boxsquat: 200kg. Jeg er ikke vild med ren squat så køre næsten kun boxsquat hvor det passer med mine ben er i en vinkel på 90grader når røven rammer boksen.
Jeg har meget stærke ben+ryg i forhold til resten af kroppen fordi jeg har dyrket springgymnastik hele livet så derfor den store forskel på mine stats
Lige for tiden køre jeg Dave tates bencpresscure på 6 uger fra t-nation og skal til at starte på 4. uge. kombi. med nogen bentræning.
Mandag: Bryst-ryg-triceps-skuldre. (Dave tate programmet)
Tirsdag: Tung squat, let dødløft og noget calfraise. Biceps.
Torsdag: Bryst-ryg-triceps-skuldre (Dave tate programmet)
Fredag: Tung dødløft, let squat og calfs. Biceps
Det virker måske lidt rodet men synes det var den mest logiske måde at gøre det på for ikke at lave om i det oprindelige program.
Dagens træning:
Boxsquat (rep-vægt): 10-20kg, 8-40kg, 6-60kg, 4-80kg, 2-100kg. Singels: 120,140,160,180,190,200kg
Dødløft (sæt*rep) 6*3 70kg.
Calfraises (sæt*rep) 3*10 100kg.
Barbellcurls 5*5 35kg.
Smid lige en kommentar hvis i har lyst ellers god weekend til jer alle