Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Brugte biler, bytte hos forhandler Und so weiter!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle.

Jeg står med en bil jeg gerne vil bytte væk. Det er en mitsubishi colt 1.3 fra 91.. eller 92 mener jeg.. Værdien står til omkring 12-14k.. har lige fået skiftet generator på den og den er synet i okt 07 deromkring.

Jeg aner ik så skide meget om biler, så jeg tænkte om det ville være en god ide at henvende mig til en forhandler og høre om de ville bytte eller så noget..

MEN.. er der nogen herinde som har erfaring med forhandlere og hvad man evt liiige skal være opmærksom på... eller kan det overhovedet betale sig for så lav en pris på bilen.. Man kunne måske tænke sig at de kunne finde på at rette den lidt op og så sælge den igen med profit..

Eller skal jeg simpelthen bare satse på at bytte med en privat?

Tak på forhånd.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det kan stort set aldrig betale sig at skaffe sig af med så gammel en bil hos en forhandler. Prøv hellere selv at sælge den, det vil du helt sikkert tjene bedst på!

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Det er sjældent at du får en så god pris for din bil ved en forhandler, som du kan få på det private marked.

Jeg har sågar hørt forhandlere der helst ikke vil have noget i bytte, hvis de i forvejen har biler nok :)

Sælg din egen på det private marked, og undersøg så grundigt om din næste bil med fordel kan købes privat, eller om du skal finde en ved forhandler. Det kommer jo meget an på hvordan typen generelt er med fejl, mangler osv..
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan

hej onkel morfar...

nu vil jeg gerne hjælpe dig lidt med biler da jeg selv er blevet slået over snuden på det marked..

havde en brugt vento fra 1994 og den var også en fin bil, det var en diesel og den kørte skam godt.. men det endte med at den kom til at koste i alt næsten 50kg istedet for de 32kg vi havde givet for den i reparationer..

dderfor sagde min far: hør her hvis du sælger din bil så køber vi en Toyota Aygo til din som din bror..

inden de sagde det og min bror havde fået en havde de regnet lidt på det.. og det kan overhovedet ikke betale sig at købe en brugt bil i danmark mere.. en aygo koster i den skrabet model 103kg.. vi købte en Aygo+ lidt mere luksus.. 118kg.. men tro mig, bilen er super, er lavet så den er ufatteligt billig at holde og så koster den ikke en skid i forsikring, vægtafgift og benzin da den kører 21.7km pr liter benzin.. så synes du skulle overvej det.. men for guds skyld, sælg din bil til en privat!!!

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog

Matt > Nej det tænkte jeg sgu nok :( .. æv..

Anders > Jeg regnede også med at bytte den til noget andet..nok med lidt guld til en nyere bil. men asso.. det er ik så fantastisk meget man kan gøre med en su..

Rambo > Tak for dit input. Det lyder til at dit forslag er lidt ude for mit pricerange.. indtil videre. Så jeg må nøjes med det alle andre ikke vil have.. hehe..
Men det lyder godt nok til at du er blevet taget af en forhandler?
Brugeravatar

taget af en forhandler?? altså de ville give 15 for min bil dengang altså toyota.. og fik 33.000kr for den ved at sælge den privat

Styrkeliste

haha ja ok.. Av..

men jeg går vel også ud fra det bedre kan betale sig at bytte sig til noget bedre ved en forhandler.. simpelthen bare indlevere sin gamle og så måske få en go pris den vej igennem.
Brugeravatar

det vile jeg ikke foreslå.. sælg den privat.. giver mange flere penge efter min erfaring....

Styrkeliste

ups.. ja det var også det jeg mente.. jeg tænkte mere på hvis man skulle opgradere til en meget dyrere vogn :) Så der evt også var noget garanti på osv..

Men jeg har tænkt mig at checke lidt rundt og se hvad der kan betale sig :)
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster