Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JT skrev:Hej.
Jeg har tænkt mig at prøve BSN Cellmass, Nitrix og No Xplode, jeg vil derfor gerne vide om jeg skal tage noget proteinpulver ved siden af.
jeg kan ikke helt finde ud af om BSN Cellmass, Nitrix og No Xplode kun er kratin og tilskuds produkter??
Jeg har noget Whey 80 i forvejen.

JT skrev:Ok tak for det, det eneste de skriver ved deres fremvisning af produktet er hvor fantastisk det er men ikke noget om hvad det er

JT skrev:Nu kan jeg prøver det i et par måneder så kan jeg skrive tilbage om det har haft noget effekt.

JT skrev:Der skulle jo være nogle stoffer der går ind og hæver dit tetesteron tal og derved får du en bedre virkning af din træning og bedre optagelse af din kost pga. det insulin lignendestof?
Min kammerat tog 3-4kg på, på lidt over en mdr. og det var ikke fedt, han var gået i stå med sine træning men kom så igang igen efter disse produkter, men om det er ren placebo ved jeg ikke

JT skrev:Jeg ved at det er i mad, men man får jo mere at det ved at spise disse kosttilskud.
Det kan sagtens være det er placebo effekt, men produkterne har virket i en eller anden retning, for 4-5kg på lidt over en mdr er en rimelig fremgang i mine øjne, samme kost og træning var holdt??
Men hvis du har prøvet det og ved hvad du snakker om har du lige så meget ret som han har

JT skrev:Jeg ved man kan disskutere det i lang tid, men han havde brugt alm. kretin og havde holdt de anbefalede pauser, men var stadig gået i stå og de produkter hjalp ham til at komme igang igen.
Det er ikke sikkert det er muskler med det er en del nemmere at bygge flere muskler på hvis man har noget at bygge at, det er vel også derfor man kan få Gainer;-)
Men som sagt er der mange meninger om disse produkter og der er rigtig mange "lorte" produkter på markedet

JT skrev:Jeg har lært en masse om kost og træning, jeg føre kostplan og køre efter den hele ugen, Har kun brugt protein pulver og kreatin indtil vider.
Men kunne som sagt godt tænke mig at komme et par kilo op i vægt og vil prøve dette produkt i 2 mdr.
Så må jeg se om det er spild af penge.
Men selvfølgelig kan man lære noget nyt en gang imellem

JT skrev:Hvis i har prøvet det er det iorden i skriver den slags, ellers er det ikke så er i lige så Ukloge som mig. =D>

andersen skrev:Hmm, en del folk ved TYDELIGVIS ikke hvad de snakker om! (inklusiv en moderator!)
Altså: NO-boostere er produkter med en karudvidende effekt som opnås gennem frigivelse af nitrit-oxid signalstoffer i blodbanen (principielt sammen, omend svag effekt som af alm. karudvidende medicin)
Ovenstående produkter er ofte blandet men form or kreatin (sjældent monohydrat) og kombinationen påstås at være effektiv - og mange brugere mener at det virker! Således var NO-xplode det mest solgte kosttilskud i USA 2006!
Altså bør man ikke hagle det ned, men give det en chance..
Når det så er sagt, er det pisse dyrt og man ved ikke hvad det er for noget lort der er puttet i det! Desuden er det ulovligt i Danmark!

The Blight skrev:ja hehe... men dog oplever jeg ikke denne karudviddene effekt, dog ved jeg at det er et af grundlaget inde for NO da musklerne kan hurtigere komme af med afføringsstoffer og nye kan komme til
men ved ikke om der går noget tid men man har være ON før det skrider ind ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster