Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

markn skrev:Hej derude... Jeg begyndte bulk for ca 14 dage siden, og har været i overskud ca 2-300 kcal hver dag.. Jeg startede med en vægt på 73.8 og nu er på 75,9 på 14 dage synes umiddelbart at det går lidt hurtigt pt.. Kan det være det øgede indtag af kulhydrater der binder væsken? Ja..
Jeg har et ca ligevægtsindtag på 2850 kcal Jf diverse beregnere, så har ligget på 31-3250.
Mvh Mark.

Karlen skrev:Diverse beregnerer er ofte ikke helt præcise. Der er faktorer der ikke bliver taget højde for. Hvis det var mig ville jeg bruge en beregner til at finde ud af hvad ligevægtsindtaget ca. ligger på. Herefter ville jeg se om jeg kan ramme ligevægtsindtaget og veje mig hver dag, til jeg finder mit præcise ligevægtsindtag. Herefter ville jeg så smide de 300 kcal oveni.. Det burde gøre det en smule mere præcist. Det kan nemlig være, at du spiser mere end +300 kcal..

markn skrev:Karlen skrev:Diverse beregnerer er ofte ikke helt præcise. Der er faktorer der ikke bliver taget højde for. Hvis det var mig ville jeg bruge en beregner til at finde ud af hvad ligevægtsindtaget ca. ligger på. Herefter ville jeg se om jeg kan ramme ligevægtsindtaget og veje mig hver dag, til jeg finder mit præcise ligevægtsindtag. Herefter ville jeg så smide de 300 kcal oveni.. Det burde gøre det en smule mere præcist. Det kan nemlig være, at du spiser mere end +300 kcal..
Helt sikkert, du har ret- men alligevel 2 kg det betyder vel at overskudet skulle have været på omkring de 1000kcal om dagen:P

Wopper skrev:Jo, hvis du netop går fra cut til bulk, så er det helt normalt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster