Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1663
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1660

Følg bodybuilding.dk på

Bulk og IF

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har kastet mig over IF - typisk et sted imellem 16/8 og 20/4 afhængig af hvad der passer ind - hvilket har fungeret fremragende i forbindelse med cut.

Men nu er det tid til bulk og jeg synes at kunne fornemme at IF i forbindelse med bulk ikke er optimalt; jeg kan dog ikke helt finde ud af hvorfor. Typisk er der tale om at IF bliver lovprist som et glimrende værktøj i forbindelse med cut og så kommer der en indskudt bemærkning om at det dog ikke anbefales ved bulk...

Så er der noget i vejen for at bulke og fastholde IF - dog planlagt således at der kun styrketrænes indenfor spise-vinduet?

Reputation point: 25

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er ikke noget i vejen for at bulke med du spiser efter if!

Problemet kan komme når du skal spise mange kcal i så et kort vindue!

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

Som letzki siger, så kunne det eneste problem blive at få alle dine kcal ned i dit spise-vindue. Ellers er der ikke noget galt med IF + bulk overhovedet :) Jeg holder selv fast i det under bulk, da jeg bare foretrækker at have de ekstra kcal senere på dagen.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Det er ikke noget problem at ramme kalorierne for mit vedkommende - jeg synes bare det er dejlig let at faste igennem arbejdsdagen for så først derefter at kaste i hovedet :-)

Men bulk og IF - here we go. Tak for indsparkene.

Reputation point: 25

Kostplan: Ingen kostplan

steinway skrev:Det er ikke noget problem at ramme kalorierne for mit vedkommende - jeg synes bare det er dejlig let at faste igennem arbejdsdagen for så først derefter at kaste i hovedet :-)

Men bulk og IF - here we go. Tak for indsparkene.

Det er også den primære grund til at jeg faster - man er fri for at slæbe 5+ tupperwarebøtter med i skole. Og så føler jeg bare, at jeg er bedre til at holde fokus uden mad i morgentimerne - uanset hvor paradoksalt det end må lyde for nogen :D
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster