Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

metallica2 skrev:Ja, kan man ikke bare tage bodylab carbs som kosttilskud har det ikke samme virkning som weightgainer? Og er bodylab's carbs bare sukker blandet op med noget andet lort ligesom deres weightgainer?

Animal skrev:metallica2 skrev:Ja, kan man ikke bare tage bodylab carbs som kosttilskud har det ikke samme virkning som weightgainer? Og er bodylab's carbs bare sukker blandet op med noget andet lort ligesom deres weightgainer?
Jeg antager du har i sinde at benytte Bodylab Carbs sammen med en proteinkilde? WG består af proteiner og kulhydrater. Bodylab Carbs består af maltodextrin, hvorfor det ikke blot er sukker. Jeg er ikke bekendt med, at Bodylab blander lort i deres Carbs og WG?

metallica2 skrev:Animal skrev:metallica2 skrev:Ja, kan man ikke bare tage bodylab carbs som kosttilskud har det ikke samme virkning som weightgainer? Og er bodylab's carbs bare sukker blandet op med noget andet lort ligesom deres weightgainer?
Jeg antager du har i sinde at benytte Bodylab Carbs sammen med en proteinkilde? WG består af proteiner og kulhydrater. Bodylab Carbs består af maltodextrin, hvorfor det ikke blot er sukker. Jeg er ikke bekendt med, at Bodylab blander lort i deres Carbs og WG?
Jeg vil blande carbs og whey - vil det virke på samme måde som WG?

metallica2 skrev:Det tager jeg som et ja? Altså at det har samme virkning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster