Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1085
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1082

Følg bodybuilding.dk på

Cardio balance

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Prøver at gaine lidt muskler for tiden. Vil samtidig, som mange andre herinde, gerne dyrke lidt cardio for sundhedens skyld.

Jeg løber selv ret intenst 2x i ugen af 25 minutter. Og så cykler jeg ved lav intensitet 2x i ugen af 45 minutter. Hvornår bliver det for meget til at man kan få muskelgains ud af sin vægttræning?

Kunne også godt tænke mig at høre hvilken form for cardio I laver, og hvor meget i ugen? :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu er det jo ikke specielt meget cardio du dyrker. Specielt ikke hvis cyklingen foregår ved lav intensitet. Men så længe du får nok at æde og nok protein, kan jeg ikke se nogen øvre begrænsning på omfanget af cardiotræningen. Der skal ihvertfald være tale om langt mere omfattende cardio før det bliver en problem.
Jokeren: "Gå ud i livet - gør det du er kaldet til. Grib mic'en, lav en deal, ta' et træk frem. Kig din konkurrent i øjnene og bræk ham. Giv ham hånden og spørg om han vil rulle med dig. For du får brug for backup når det virkelig gælder"
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Aarhus Universitets Sport motionscenter

Kostplan: Vis kostplan

Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem med den mængde cardio du dyrker, og ville nok heller ikke skade med mere.
IMO handler det bare om at være i kalorieoverskud, og have nogle dage hvor man ikke kører cardio, så musklerne kan få lov at tage al næringen .. :) Ved ikke om det er teoretisk korrekt, men sådan fungere det bedst for mig ... :´)

Jeg har spillet håndbold to gange i ugen, men det er jeg lige stoppet med, så fremover hedder den 2x 30 min. i ugen på enten cykel eller den der ski(?)-maskine .. :)
-----------------------------------------------
Nu må jeg da snart vokse .. Bare lidt?
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Nørrebro

S_Julle skrev:Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem med den mængde cardio du dyrker, og ville nok heller ikke skade med mere.
IMO handler det bare om at være i kalorieoverskud, og have nogle dage hvor man ikke kører cardio, så musklerne kan få lov at tage al næringen .. :) Ved ikke om det er teoretisk korrekt, men sådan fungere det bedst for mig ... :´)

Jeg har spillet håndbold to gange i ugen, men det er jeg lige stoppet med, så fremover hedder den 2x 30 min. i ugen på enten cykel eller den der ski(?)-maskine .. :)

Mener du cross trainer :hihi:
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (62)

Projac skrev:Nu er det jo ikke specielt meget cardio du dyrker. Specielt ikke hvis cyklingen foregår ved lav intensitet. Men så længe du får nok at æde og nok protein, kan jeg ikke se nogen øvre begrænsning på omfanget af cardiotræningen. Der skal ihvertfald være tale om langt mere omfattende cardio før det bliver en problem.

bare lige kort, så har han da ellers rimelig mængde cardio, når man antaget han har styrketræning ved siden af.. 4 træning sessioner om ugen er da fint, selvom det er 2 med lavere intensitet..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Kostplan: Ingen kostplan

hot_fifty skrev:
S_Julle skrev:Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem med den mængde cardio du dyrker, og ville nok heller ikke skade med mere.

Mener du cross trainer :hihi:

Ja ja, lad os kalde den det ! :dance: Ha ha ..
-----------------------------------------------
Nu må jeg da snart vokse .. Bare lidt?
Brugeravatar

Træner her: FitnessDK Nørrebro

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster