Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Casein-Protein

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle,
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg har gået og overvejet om jeg skulle købe Kasein, men en ting jeg er bange for er at jeg ikke kan spise morgenmad når jeg står op. Der står at det øger mæthedsfølelsen, og min plan var at tage det lige inden sengetid.

På forhånd tak for svaret
Mvh. Yukazo
What if I told you that you don't have to be sarcastic everytime a newb posts a thread to be accepted by the other bodybuilders.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Glumsø, Sydsjælland

Træner her: Lifeclub
Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ved ikke lige hvor svært du har ved at spise morgenmad normalt, men tvivler stærkt på at du bliver mæt af en shake i 8 timer.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Ingen logbog

LundDahl skrev:Ved ikke lige hvor svært du har ved at spise morgenmad normalt, men tvivler stærkt på at du bliver mæt af en shake i 8 timer.

Jeg er i forvejen ikke den mest sultne om morgenen, men jeg har fået at vide jeg skal spise noget mere alligevel så det vil nok være ideelt :)
What if I told you that you don't have to be sarcastic everytime a newb posts a thread to be accepted by the other bodybuilders.
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

-
Sidst rettet af PhilipMej 31. jul 2019, 22:53, rettet i alt 1 gang.

Yukazo skrev:
LundDahl skrev:Ved ikke lige hvor svært du har ved at spise morgenmad normalt, men tvivler stærkt på at du bliver mæt af en shake i 8 timer.

Jeg er i forvejen ikke den mest sultne om morgenen, men jeg har fået at vide jeg skal spise noget mere alligevel så det vil nok være ideelt :)

Var lige inde at kigge på din kostplan, tror ikke du behøver supplere med flere kosttilskud, tværtimod har du to shakes pr. dag og mangler stadig en hel del kalorier. Byt hellere en shake ud med noget rigtig mad. Og forresten udregn lige dit ligevægtsindtag og skriv det ind på din tråd med din kostplan til bulk, det er lettere at hjælpe dig så.

Styrkeliste

Jeg havde bare forstået det sådan at man skulle have mere Protein end Kulhydrater, men det behøves ikke eller?
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Forresten tænkte jeg også på at erstatte (ikke tilføje) min almindelige shake med Casein før nattesøvnen?
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Yukazo skrev:Forresten tænkte jeg også på at erstatte (ikke tilføje) min almindelige shake med Casein før nattesøvnen?

Det skal siges, at jeg aldrig har taget kasein og ved derfor af gode grunde ikke hvor godt/unødvendigt det er, men jeg mener stadig det vil været overflødigt, du bør spise noget rigtig mad i stedet for. Derudover koster det skidt jo penge og hvorfor kaste penge efter noget der er nytteløst?

Styrkeliste

LundDahl skrev:
Yukazo skrev:Forresten tænkte jeg også på at erstatte (ikke tilføje) min almindelige shake med Casein før nattesøvnen?

Det skal siges, at jeg aldrig har taget kasein og ved derfor af gode grunde ikke hvor godt/unødvendigt det er, men jeg mener stadig det vil været overflødigt, du bør spise noget rigtig mad i stedet for. Derudover koster det skidt jo penge og hvorfor kaste penge efter noget der er nytteløst?

Det er også rigtigt :) Det er noteret, jeg springer aftenshaken over :)!
Brugeravatar

Fitness World Aalborg

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster