Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1243
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1240

Følg bodybuilding.dk på

CBS - Fitnessrum?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Halløj.

Sagen er den, at jeg lige er blevet optaget på IB, ved CBS, og læste lige i velkomstbrochuren, at der er et lokale på skolen til træning/fitness. Er der nogen, der går der/ved om dette er noget værd?

Jeg tænker på hvilke DBs de har, bænke, squatrack(s)?
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herlev

Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

the-QB skrev:Halløj.

Sagen er den, at jeg lige er blevet optaget på IB, ved CBS, og læste lige i velkomstbrochuren, at der er et lokale på skolen til træning/fitness. Er der nogen, der går der/ved om dette er noget værd?

Jeg har gået på CBS et år, men har ikke været dernede.. Dog har jeg hørt fra mange at det ik rigtigt kan betale sig, det sku ik være specielt godt.. Men du kan da kigge på det alligevel.. Jeg meldte mig i stedet ind hos Fitness World, da de også har et center tæt på en del af skolen..

Logbog: Ingen logbog

RasmusL skrev:

Jeg har gået på CBS et år, men har ikke været dernede.. Dog har jeg hørt fra mange at det ik rigtigt kan betale sig, det sku ik være specielt godt.. Men du kan da kigge på det alligevel.. Jeg meldte mig i stedet ind hos Fitness World, da de også har et center tæt på en del af skolen..

Jeg er hos FW i forvejen, så det var mere om det kunne bruges som et supplement, hvis det nu passede godt med skolen.. de har vel omklædning og bad, hvis du ved noget om det?

Jeg kan egentlig også bruge det, hvis de bare har en kondicykel eller løbebånd.. Men hvis der ikke er omklædning, kan det være ligefedt ..
Hvilket FW ligger tæt på? :)
Always getting better.
Brugeravatar

Fitness World Nørrebro

Styrkeliste

the-QB skrev:
RasmusL skrev:

Jeg er hos FW i forvejen, så det var mere om det kunne bruges som et supplement, hvis det nu passede godt med skolen.. de har vel omklædning og bad, hvis du ved noget om det?

Jeg kan egentlig også bruge det, hvis de bare har en kondicykel eller løbebånd.. Men hvis der ikke er omklædning, kan det være ligefedt ..
Hvilket FW ligger tæt på? :)

Omklædning og bad må der vel næsten være, men har som sagt aldrig været dernede, så ved det faktisk ik.. Centeret på Bernhard Bangs Allé ligger lige overfor en del af skolen, nærmere bestemt Dalgas Have, hvor man har holdtimer.. Dog kan du også ha holdtimer på Solbjerg Plads, Kilen og Porcelænshaven.. Og fra de steder er der lidt længere, dog max 5 mins på cykel
Sidst rettet af RasmusL 31. jul 2009, 19:11, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Ingen logbog

Kom dog i The Gym med os andre :wink:
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Kostplan: Vis kostplan

Biiver skrev:Kom dog i The Gym med os andre :wink:

jeg ville gerne, men styrketræning er ikke den største del af min træning, så det er faktisk næsten dyrt for mig at træne i FW, hvis man regner pris ud pr gang ;)
Always getting better.
Brugeravatar

Fitness World Nørrebro

Styrkeliste

Fitnesslokalet på CBS er røv og nøgler - små håndvægte, intet squatstativ og næsten ingen plads til de få maskiner de har. Omklædningsfaciliteterne er elendige, med dårlig udsugning, hvilket betyder at du stadig er svedig selvom du har været i bad. Jeg har været der 1 gang da jeg begyndte for 3 år siden og det er virkeligt ikke pengene værd.
Indsæt bad ass signatur

Geografisk sted: Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 146.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00

Tilbage til Off topic

Brugere online