Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
150-200kr om måneden kan du vel også undvære, eller hvad? 
Da jeg ikke føler jeg lige har tid og penge nok til et træningscenter, har jeg købt nogle redskaber til at at lave noget kropsvægttræning derhjemme. Jeg har lagt et rimeligt seriøst program for det, som jeg kører igennem 2x3 dage i ugen + at jeg har en racercykel, som jeg straffer en gang i ugen med 50/60 km.
Nu er mit mål egentlig bare at være i form, og ha en markeret krop. Går ikke efter at blive stor, også fordi jeg ikke har mulighederne for det.
Men mit spørgsmål går ud på disse cheat meals, som jeg har læst om på nettet, et snydemåltid om ugen. Er det noget man burde holde sig fra med det mål og livsstil som jeg har, eller hva? Havde tænkt mig at mit cheat meal kun skulle bestå af en enkelt øl og en plade chokolade lørdag aften, og ikke mere. Skulle jeg holde mig helt fra det, eller går det an?

er modtagelig for alle gode råd.Kasper P skrev:Nu er mit mål som sagt ikke at bygge muskler op, bare at holde mig i form. Men gi endelig nogle råd til kostener modtagelig for alle gode råd.
Men hvis jeg forstår dig ret, er den plade chokolade (måske 100g ritter sport) og øllen lørdag aften slet ikke til nogen skade..?
Kasper P skrev:Nu er mit mål som sagt ikke at bygge muskler op, bare at holde mig i form. Men gi endelig nogle råd til kostener modtagelig for alle gode råd.
Men hvis jeg forstår dig ret, er den plade chokolade og øllen lørdag aften slet ikke til nogen skade..?

Kasper P skrev: og ha en markeret krop.Kasper P skrev:
Nu er mit mål som sagt ikke at bygge muskler op, bare at holde mig i form.
)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster