lidt info om mig.
Alder 20år
Højde 183ca.
Vægt 67kg Bulker på livet løs.
startede med at styrke træne som 15år, hvor jeg efter 3års træning havde fået opbygget en hel del muskelmasse og styrke havde en vægt på ca 82kg. men så begyndte jeg at arbejde som elektrikker og begyndte at rejse med mit arbejde rundt omkring i landet, så stoppede med at træne( ikke med min gode vilje men) men kunne ikke få det hele til at hænge sammen dengang. så begyndte at løbe træne i stedet for, og efter ca 1år havde jeg smidt alt alle de muskler som jeg havde kæmpet for i 3år, og var nede på en vægt af 56kg. men for knap 7-8månder siden beslutte jeg mig så for at det skulle være slut med at være en splejs, så begyndte at styrketræne igen, det var skønt at komme igang igen havde virkligt længtes efter det. så nu 7-8månder efter har jeg taget lige knap 15kg på igen og er på rette ved mit mål er lige nu at ramme 75kg.
løbetræner 5gange om ugen 6km, mandag til fredag. løber altid inde jeg skal på arbejde klokken 5 om morgen. kan lige nå de inden jeg skal møde på job klokken 7. ( arbejder som elektrikker)
træner et 3split program 6gange om ugen.
mandag/torsdag: bryst/triceps
tirsdag/fredag: Ryg/bicebs
torsdag/lørdag: ben/skulder.
mave bliver trænet: mandag/onsdag/lørdag.