Borring88 skrev:Håber i tager godt imod mig:D
Næh!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Borring88 skrev:Håber i tager godt imod mig:D

mic skrev:Borring88 skrev:Håber i tager godt imod mig:D
Næh!

Borring88 skrev:Nå!

mic skrev:Borring88 skrev:Nå!![]()
Velkommen til!
Takker
Vægtløftning har altid interesseret mig

Jiyan skrev:Vægtløftning har altid interesseret mig
vægtløftning

Borring88 skrev:Jiyan skrev:Vægtløftning har altid interesseret mig
vægtløftning
Styrketræning-- potato potato..

ca. 20 km/t

ThePhoenix skrev:Velkommen til.
Super flot vægttab!
Og du ser i den grad stadig feminin ud. Det vil du stadig gøre selvom du pakkede en helt del mere muskelmasse :-)
Hvis jeg må komme med et råd, så ville jeg anbefale dig at skifte program. Når du har tre dage til at træne i er et 3-splits program ikke det bedste valg. Her vil det være oplagt i stedet at vælge et fullbody program. Grunden er at man efter at have trænet bestemte muskelgrupper (f.eks. bryst og triceps) kun vil tilpasse sig fra træningen i 48-72 timer efter. Når disse 2-3 dage er gået har du fået alt ud af den træning du kunne. Med dit nuværende program går der så lige 7 dage til du træner muskelgrupperne igen. Det vil være mere effektivt at øge hyppigheden, således alle muskelgrupper blev trænet hver anden - tredje dag.

8700ralf skrev:Vil følge lidt med her, for at se hvordan det vil gå dig på din rejse
Og stort tillykke med dit vægttab!

Borring88 skrev:Fik prøvet den sødeste kjole forleden.. rart stadig at kunne se feminin ud, selvom mullerne er ved at komme frem![]()

The Juice skrev:Borring88 skrev:Fik prøvet den sødeste kjole forleden.. rart stadig at kunne se feminin ud, selvom mullerne er ved at komme frem![]()
Hvad skal du mon bruge en hvid kjole til? En festlig anledning måske?
Velkommen til i øvrigt, og held og lykke med sceneprojektet.

The Juice skrev:Jeg har ofte samme problem, når jeg shopper efter hvide kjoler. Det er lidt som om, at de ikke helt laver dem i min størrelse.

The Juice skrev:Kan du da sy mig en? Det ville altså være fantastisk, hvis du kunne.

The Juice skrev:Altså, jeg bruger str. 44 i sko, str. 32 i livet og str. 16-32/33 i skjorter. Kan du sy noget ud fra det?

The Juice skrev:Jeg er på Rønnegade 8 i morgen fra kl. 16. Du kigger bare forbi. Så kan vi også snakke om bodybuilding og store muskler.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster