Velkommen til min log!
Fakta om mig:
Alder: 18 år
Højde: 186 cm.
Vægt: 82,5kg
Trænings-erfaring:
8 måneder. Har før hen spillet meget fodbold, badminton, tennis, svømmet, løbet - ja generelt givet gas i sport.
Lidt baggrunds info om mig:
Jeg er 18 år og kommer fra en bette by, som hedder Ribe (yes, danmarks ældste og muligvis mest døde by). Her har jeg boet i en masse år, dvs. hele mit liv. Til daglig går jeg i skole på HTX i Esbjerg, kommunikations og it retningen. I weekenderne (engang i mellem) arbejder jeg i et bowling center, som ligger i byens industrikvater.
Fremtids planer ved jeg ikke det store om. Gøre HTX færdigt, få en uddannelse, holde et år fri og flytte til USA. Efter jeg var på ferie i USA '06, er jeg blevet hooked på det land.
Program:
Kører 2 split lige for tiden, dog meget snart vil jeg påbegynde HST. Desværre er jeg uden squat, da vores squatrack ved et uheld en dag gik i stykker. Shit happends. Jeg plejer at træne mellem 4-5 gange om ugen.
Dag 1: Bryst, triceps, skuldre og mave
Dag 2: Ryg, ben, læg og biceps
Mit valg af øvelser er dødløft, bent-over rows, leg extensions, calf press, walking lunges, military press, rear lateral raises, preacher curls, french press, bænkpres, incline dumbell bænkpres også noget mave lir.
Jeg kører normalt med en 2,5kg stigning hver anden uge. Ved godt det ikke er helt optimalt, men synes jeg vokser fint på det.
Kost- og tilskud:
Som tilskud tager jeg følgende produkter:
Viking Kreatin monohydrat
Viking Whey protein pulver
Bodylab Carbs
Omnex multivitamin pille
Jeg vil selv mene jeg lever et sundt og fint liv. Spiser masser af frugt og grønt i løbet af dagen.
En normal dag ser ca. sådan her ud:
6.15 havregryn, mælk og frugt blanding.
8.00 banan, ½l mælk eller vand, pølsehorn/pizzasnegl
9.45 madpakke m rugbrød, kødpålæg og en tun sandwich
11.30 som regel dagens ret i skolen, ellers sandwich eller andet
14.00 sandwich m. kylling og grønt
16.30 2 æg, salat blanding eller andet
18.30 det mor eller far har lavet + multivitamin
19.00 shake m. 1 scoop whey, 45 g carbs, 6g kreatin
21.00 hvad jeg nu lige har lyst til
Mål med min træning:
Tja, jeg er faktisk ikke helt sikker i min sag hvad mit mål er. Jeg er ikke interreseret i at "kæmpe" stor, men mere få et fitness look med velpropotioneret masse.
Idol:
Klaus Riis, no doubt. Den mand har efter min mening den fedeste fysik ever.
Vil prøve at opdatere denne log så meget som muligt.
Sidst rettet af
chrizzle 10. maj 2007, 19:53, rettet i alt 1 gang.