Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1083
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Colle´s styrketræning

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Har valgt at lave denne logbog for (sjovt nok) at følge min fremgang

Stats:

28 år
vægt 85 kg
højde 190

træningserfaring:

Har trænet 2 år temmelig useriøst, men startede med at træne seriøst i februar 2012 ved at følge Bill Star´s begynderprogram. Har samtidig løbetrænet ved siden af da jeg skal løbe halvmarathon her d. 15 juni 2012 i Vrøgum :)

Mit mål er at få en flot strandform i 2013, samt gennemføre et helmarathon også i 2013 :-)
Har altid været klassens tykke dreng, men har besluttet det skal der laves om på nu. Vejede ca 94 kg da jeg gik ud af folkeskolen og det var bestemt ikke muskler jeg havde. Startede i lære som smed og det gjorde at jeg tabte mig en del (til ca 80 kg) og det hele kom til at sidde lidt anderledes på mig. Har sidenhen altid haft 5-6 kg ekstra fedt sidene på sidebene og maven, og vægten steg igen til ca 85-86 kg, og det er dem jeg gerne vil have væk til næste sommer, men er nød til at opbygge nogle muskler inden, da det ikke ser så godt ud at have en skinnypack ;-)

Det eneste jeg har tilføjet Bill star´s begynderprogram er maveøvelser :-)

Har et par billeder af min krop (overkrop) fra før jeg begyndte at træne og ser jævnligt på dem for at motivere mig til at jeg under ingen omstændigheder vil komme til at se sådan ud igen!!!!

Min omgangskreds er begyndt at kommentere på om jeg ikke har tabt osv. og det motivere mig MEGET til at fortsætte min træning, samt det at se på før billeder af mig selv :-D
Sidst rettet af Tolli83 8. jul 2012, 07:31, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Geografisk sted: jylland

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Velkommen til!

Godt gået, jeg har også altid været den tykke i folkeskolen, men det kunne jo kun ændre sig ved at ta' sig sammen! :D

Blive endelig ved! :thumpup:
* I'm proud of who i was and the decisions i made to become who i am *
Brugeravatar

Tak tak og du kan tro jeg fortsætter :-D

Og i lige måde til det at fortsætte :-D

Mandag d.11/6-12

Løbeturen idag skulle være ifølge mit løbeprogram, på 10 minutters stille og roligt tempo, 10 minutter med tempo og 5 minutters stille og roligt løb til sidst.

Dagens motion var en løbetur på 5,22 km (tracked med Endomondo) på 21 minutter og 55 sek.

Km 1 - 4,29 minut

Km 2 - 4,17 minut

Km 3 - 3,48 minut

Km 4 - 4,05 minut

Km 5 - 4,19 minut

Km 0,22 - på 57 sek.

Havde bare lyst til at prøve at give den gas idag så det gjorde jeg så vidt muligt, dog med omtanke da jeg skal sørge for at varme mit højre knæ ordentlig op pga tidligere problemer med et løberknæ.

Glæder mig rigtig meget til fredag hvor jeg skal løbe halvmarathon for første gang. Føler virkelig formen er der, selvom jeg havde doms i maven idag pga styrketræningen igår.
Mangler kun en løbetur på onsdag inden det går løs til halvmarathon.

Syndes det er super fedt at se hvordan familie og venner bakker mig op i det og spørger meget ind til hvordan det går med mit løb og om jeg klar til at løbe halvmarathon. Skal lige siges jeg har været ramt af depression som startede ca i november sidste år og først er begyndt at komme ovenpå igen i midt marts i år. Alt mit motion har været en kæmpe hjælp til at jeg er kommet ud af den igen, samt mine venners og familiens hjælp.
Har indtil nu kørt med fast styrketræning tirsdag morgen (inden arbejde), torsdag morgen (inden arbejde) og lørdag morgen, samt løbetrænet mandag aften, onsdag aften, samt lørdag eftermiddag/aften. Og hold da op det har hjulpet mig både med depressionen samt med både min kondition og min styrke, samt humøret generelt.

Vil til at lave lidt aftensmad inden det vidst bliver til at se fodboldkamp mellem England og Frankrig i fjernsynet.

Imorgen tidlig står den på styrketræning inden arbejde :-D

Tirsdag d. 12/6-12

Syndes godt ikke jeg var særlig frisk da jeg stod op imorges men fik alligevel taget mig sammen til at komme afsted i motionscenteret. Da jeg først kom derud og igang havde jeg virkelig lyst til at træne.

Dagens program:

Bænkpres: 3 sæt x 12 reps
Dødløft: 3 sæt x 12 reps

Dumbell side laterals: 2 sæt x 15 reps
Barbell curls: 2 sæt x 15 reps
Triceps pushdows: 2 sæt x 15 reps

+ 2 maveøvelser til de skrå mavemuskler og 2 til de lige

Det er med vilje jeg ikke træner ben i øjeblikket for de skal være friske til mit halvmarathon på fredag (træner ben i motionscenter igen efter fredag). Og det er også med vilje jeg ikke har skrevet kg på da jeg kører vedligeholds træning indtil mit halvmarathon er overstået hvorefter jeg begynder at bulke igen så strandformen forhåbentlig er der til næste år ;-)

Onsdag d. 13/6-12

Løbetur idag efter arbejde. Syndes ikke rigtig jeg orkede at tage afsted idag men da jeg først kom afsted var det super dejligt :)

Glæder mig godt nok til fredag hvor det går løs!!! :D

Løbeturen idag bestod af 10 minutters stille og roligt løb efterfulgt af intervaller på 2x6 minutter med 2 minutters let løb imellem og 5 minutters roligt løb til sidst.

1 km - 4,37 minut

2 km - 4,39 minut

3 km - 4,12 minut

4 km - 4,09 minut

5 km - 4,06 minut

6 km - 4,17 minut

0,8 km - 3,33 minut

Styrketræning imorgen tidlig inden arbejde, og så fredag går det løs :D

Torsdag d. 14/6-12

Havde det rigtig godt i kroppen da jeg stod op idag, og havde stor lyst til at komme i motionscenter.

Dagens program:
Military presses: 3 sæt x 12 reps
Bent over barbell rows: 3 sæt x 12 reps
Dips: 3 sæt x max reps

Dumbell rear laterals: 2 sæt x 15 reps
Dumbell curls: 2 sæt x 15 reps
Triceps extensions: 2 sæt x 15 reps

+ planken til de lige og de skrå mavemuskler x 2

Går pt med overvejelser om jeg skal prøve at løbe et helmarathon til oktober da der er et lokalt løb marathon som bliver afholdt der, og som går igennem min fødeby og min nuværende by. Syndes det kunne være super spændene og grænseoverskridende at fuldføre sådan et. Ser lige hvordan det går imorgen aften og tager så en beslutning hen over weekenden :)

Fredag d. 15/6-12

Halvmarathon idag. Startvægten sagde imorges 85,3 kg så det var fornuftigt nok. Havde taget fri fra arbejde og syndes jeg fik spist fornuftigt hele dagen og følte mig ovenpå da jeg tog afsted mod Vrøgum. De første ca 15 km forløb også uden problemer, men 16-17 og 18 km begyndte jeg at få ondt i mit knæ (det hvor jeg er blevet opereret en gang i). De sidste 3 km var jeg nede og gå 3 gange pga smerter i knæet. Men gennemførte og kom i mål på ca 1 time og 44 minutter (kunne ikke slukke endomondo da jeg kom i mål pga vand på skærmen). Det regnede hele ruten igennem og fra ca. 10-17 km der fik vi modvind og regn lige i hovedet så der var det temmelig hårdt at løbe.

Alt i alt er jeg godt tilfreds da jeg kom under min målsætning om at løbe en halvmarathon på under en time og tre kvarter :D

Vil til at have lidt mad og et varmt bad inden den står på afslapning resten af aftenen :)

Mandag d.18/6-12

Var ude og løbe for første gang siden mit halvmarathon. Løb 11,2 km i stille og roligt tempo og det var super skønt.

Har besluttet mig for at følge et program som træner mig op til at jeg kan løbe en marathon til oktober, og det bliver så Varde marathon jeg løber ( kan altid "nøjes" med en halvmarathon hvis jeg ikke kommer i form til en hel, men går klart efter en helmarathon).

Min tid til halvmarathon blev 1.43,37 minut, så det var okay :)

Tirsdag d. 19/6-12

Styrketræning idag inden arbejde.

Prøvede for første gang de wraps jeg havde købt til når jeg dødløfter, og hold da op jeg kan mærke forskel, både i min ryg (pga højere vægt på stangen) og måden jeg løfter på. Det giver mig en helt ny selvtillid :D

Var rigtig frisk da jeg tog afsted idag og alt kørt bare rigtig godt, så en super god gang træning :D

Onsdag d. 20/6-12

Dagens motion var en løbetur på ca. 8 km med 5x800m tempoløb, og nøj de var hårde. Men syndes det gik godt og glæder mig meget til at prøve at følge dette program for at se om jeg kommer i form til en hel marathon :D

Vil til at lave lidt mad og så slappe af da den står på motionscenter imorgen inden arbejde :D

Lørdag d. 23/6-12

Stod tidligt op for at tage i motionscenter inden den står på sommerhus i en hel uge med hele familen. Var træt efter igår og havde svært ved at komme ud sengen pga de øl jeg fik igår.

Men det blev til ny rekordløft i barbell shrugs på 5x90 kg, samt i skrå bænkpress med håndvægte på 5x24 kg i hver arm :dance:

Så nu er der en uges pause fra motionscenter pga sommerhus, men fortsætter mit løb og så er jeg forhåbentlig frisk til at sætte nye personlige rekorder i motionscenter når jeg kommer hjem igen :D

Igår aftes fik jeg en veninde til at se på mine før billeder og så hvordan jeg ser ud idag, og skal da lige love for hun kunne se forskel, så det har givet mig ekstra selvtillid, til at fortsætte min træning :D

Onsdag d. 4 juli

Ville i motionscenter idag da jeg ville igang igen efter mere end en uges pause, pga sommerhus og rygsmerter. Rygsmerterne skyldes jeg skulle prøve at spille golf sidste onsdag imens jeg var i sommerhus, og min ryg kunne ikke lige holde til at alle de slag i græsset (hvor jeg ikke ramte bolden) :´) Er efterfølgende røget på smertestillende medicin og sygemeldt fra arbejde af.
Fik løbet 2 gange imens jeg var jeg var sommerhus inden ryggen satte en stopper for det, så nu tror jeg ikke længere det er realistisk at løbe et helmarathon til oktober. Blev iøvrigt også syg i torsdag, fredag i sidste uge, hvor jeg stort set intet spiste, så var noget spændt på min styrke da jeg idag tog i motionscenter.

Passede meget på med ikke at komme for mange kg på da jeg skulle dødløfte idag så det blev "kun" til 5x5@70 kg idag

Bænkpress blev til 5x5@50kg idag for stille og roligt at komme igang igen.

Syndes det er rigtig lækkert at komme igang med at styrketræne igen, og har et mål om at styrketræne 3 -4 gange i ugen, og så løbe træne 8-10 km 3-4 gange i ugen så jeg stadigvæk har en god kondition :D

Alt i alt en god dag :D

Fredag d. 6/7-12

Var i motionscenter idag og det gik godt.

Lavede bla Bent over barbell rows og det blev til 5x2@50 kg, 5x2@65 kg og 5x1@70 kg (ny personlig 5 rm rekord) :dance:

Lavede også military press hvor det også blev til ny rekord på 5x5@30 kg (også ny personlig rekord) :dance:

Kan mærke det hjælper mig i at øge min styrke, at jeg ikke lige pt løbetræner!

Ser allerede frem til søndag hvor jeg skal afsted igen :D

søndag d. 8/6-12

Motionscenterdag:

Syndes det er rigtig rart at komme afsted fra morgenen i motionscenter, specielt pga varmen udenfor i øjeblikket. Ved at komme afsted om morgenen så undgår man det bliver alt for varmt i motionscenteret, samt at der er for mange mennnesker derude, og så har man hele dagen til at gøre hvad man vil :D

5x5@80 kg Barbell shrugs

5x5@22kg håndvægte i hver hånd, Incline bænkpres

pullups 9 x kropsvægt, 6 x kropsvægt, og 8 x kropsvægt

Dumbell side laterals 10x2@8kg samt 5x2@6kg

Barbell curls 15x2@25kg

Triceps pushdows 15x1@20kg og 15x1@25kg

+ 2 maveøvelser til de skrå og lige mavemuskler (blandt andet woodchopper 15x1@20kg og 15x1@25kg)

Løb 3,2 km igår for første gang siden det gik galt med min ryg, for stille og roligt at komme igang igen. Mine ben kunne sagtens have løbet længere men min ryg begyndte at gøre ondt, så valgte at lægge stille og roligt ud.

Forhåbentlig kan jeg stille og roligt begynde at løbe længere og længere :)

Mandag d. 9/7-12

Løbetur:

Løb 9,65 km men måtte stoppe flere gange pga ondt i ryggen. Tiden blev ca 51 minutter hvilket er rigtig dårligt, men bruger løbet til at holde bare en nogenlunde form og sådan så jeg kan tillade mig at spise lidt mere, selvom jeg så vidt muligt forsøger at bulke.

Tirsdag d. 10/7-12

Var på vægten imorges og noget overraskene viste d. 84,5 kg hvilket er 1 kg mindre end mandag i sidste uge. Syndes ellers jeg spiser ofte og meget, men åbenbart ikke nok. Har heller ikke løbetrænet i næsten 14 dage så derfor var det ekstra overraskende at vægten var faldet, for har hele tiden styrketrænet :?

motionscenter idag:

Dødløft:

1x5@60 kg
2x5@70kg
1x5@80kg
1x90@kg

og fik lige lyst til at prøve om jeg kunne nå de "magiske" 100 kg så det blev til 1x3@100kg pr

Bænkpress:

1x5@50kg
1x5@55kg
1x5@60kg
1x5@62,5kg
1x5@65kg

og fik lige lyst til at se om jeg kunne komme op på 70 kg og eventuelt hvor mange gentagelser så blev til 1x3@70 kg (længe siden jeg sidst har været deroppe) :D

Alle hjælpeøvelser kørte godt men var ved at være godt træt i musklerne efter min "mange" kg på bænkpress, men steg 2 kg i Dumbell side laterals.

Lave biceps øvelser siddene og på en bænk beregnet til det, i en arm og det kan godt nok mærkes nu efter som det er længe siden sidst jeg lavede den.

En god gang træning som VIRKELIG giver mig mod på mere :dance:

Torsdag d. 12/7-12

Havde stadigvæk doms i brystkassen da jeg drog mod motionscenteret og kunne generelt godt mærke på min krop at jeg igår havde gået i indkørslen og flyttet stabilgrus. Mine krop var øm, fordi det er muskler og bevægelser som jeg ikke var vand til at lave. Så var enormt spændt på hvad styrken sagde idag.

Motionscenter:

Bent over barbell rows:

2x5@60kg
3x5@70kg

Military press:

2x5@25kg
3x5@30kg (mener ikke jeg har kunne tage 3 gange 5 så mange gange før) :dance:

Dips:

aner ikke hvor mange gange jeg tog dem, men ændrede lidt på dem idag så 2 af gangene blev på en flad bænk, og den sidste gang blev i en maskine, hvilket var noget hårdere!!!

Dumbell rear laterals:

1x15@6kg i hver hånd
1x15@8kg i hver hånd

Dumbell curls:

1x15@8kg
1x15@10kg (og denne gang følte de ikke nær så svære, så næste gang går jeg efter 2x15@10kg)

Reb over hoved hvor man trækker ud:

2x15@25kg (elsker den øvelse)

mave (til de dybdegående mavemuskler):

2 x planken både til de lige og de skrå

2 x maveøvelser til de (dybe) lige mavemuskler i stativ, 2x15@10 kg

2 x maveøvelser til de (dybe) skrå mavemuskler i stativ 2x15@5kg (i hver hånd)

facepulls - 1x15@15kg

Alt i alt en lækker gang træning hvor jeg kan mærke det går fremad i øvelserne, specielt efter jeg er holdt op med at løbe :D

Lørdag d. 14/7-12

Stod op og tog afsted i motionscenter, selvom det var hårdt at komme ud af sengen efter x antal øl igår på kroen og til indflytterfest.

Men kom dog afsted og syndes egentlig det gik fornuftigt, og faldt også i snak med en så derfor tog min træning lige en halv time ekstra, samt alarmen var gået i motionscenter men da jeg ringede ind til alarmcentralen der kunne de ikke se der var en alarm, så de ville ikke sende en mand ud og ordne det. Så dagens træning er med en møj irriterende alarm kørende i baggrunden, fordi musiken i centeret heller ikke fungerede :evil:
Så var ikke i det bedste humør da jeg opdagede det men det hjalp jeg havde min telefon med så jeg/vi kunne høre musik på den :D

Dagens træning:

Incline bænkpres:

3x5@22kg i hver hånd

2x5@24kg i hver hånd

Barbell shrugs:

2x5@80kg

3x5@90kg

Chinups:

2x6@kropsvægt

1x8@kropsvægt

Dumbell side laterals:

2x10@8kg

2x5@6kg

Barbell curls:

2x15@25kg

Triceps pushdows:

2x15@20kg

Flyers:

2x15@10kg

Maveøvelse (ved ikke hvad den hedder men bruges ofte i forbindelse med boksetræning)

2x10@40kg til hver side

Vægt i en hånd stående, hvor man "hælder" til siden og trækker op igen

2x10@26kg

Woodchopper:

2x15@35kg til hver side

En hårdt træning her dagen derpå, men dælme også en skøn gang træning :D

Mandag d. 16/7-12

Var spændt på hvordan det ville gå i motionscenter idag, da jeg havde sovet noget der ligner 5 timer i nat (pga jeg kom jeg til at se en film på tv3), og var godt smadret da jeg stod op ](*,)

Opvarmning

2x10@60kg dødløft

1x20@stang i bænkpress

1x10@40kg i bænkpress

Selve workout

Bænkpress:

5x5@60kg

Dødløft:

5x5@90kg

Dumbell side laterals:

1x15@8kg i hver hånd (pr)

1x10@8kg i hver hånd + 1x5@6kg i hver hånd

Barbell curls:

2x15@25kg

Triceps pushdows:

2x15@25kg

Mave:

Skrå mavemuskler:
Siddene på gulvet med en 10 kg vægtskive holdt i strækt arm som man kører ned på hver side, stadigvæk i strækt arm. 2x15@10 kg til hver side

Håndvægt i en hånd og så gå ned med overkroppen til den pågældende side. 2x15@26kg til hver side

Lige mavemuskler:
Mavemaskine til de lige (kan også tage de skrå) med 2 stk 5 kg vægtskive på hver side, og 15 gentagelser 2 gange

Troede jeg ville være mere påvirket af min manglende søvn end det egentlig viste sig jeg var. men kunne selvfølgelig godt mærke imens jeg trænede jeg var træt!!!

En anden gang sørger jeg for at være udhvilet til at træne!!! Nu vil jeg ind og sove lidt :lol:

:) Onsdag d. 18/7-12

Motionscenterdag, men gider ikke skrive alle øvelser ind da jeg ikke er steget i kg i nogen af dem siden sidste gang.
Vil dog skrive at jeg idag kom igang med squat hvor jeg var meget opmærksom på min teknik, da jeg egentlig stoppede med at squatte tildels pga jeg trænede op til halvmarathon, samt at min knæ kom for langt ud i forhold til mine tæer og derved fik jeg meget ondt i mine iforvejen dårlige knæ. Jeg har prøvet stille og rolig at øve mig herhjemme på at squatte og det har tilsyneladne virket, for nu kommer mine knæ kun ud til kanten af tåspidserne :D

Tog 1x10@stangen (for at være sikker på min teknik og varme mine knæ op)

2x5@40kg for stille og roligt at komme igang (Skal lige sige at det først var i slutningen af min træning at jeg fik lyst til at prøve at squatte)

Vil fortsætte med at squatte og være meget opmærksom på min teknik og så stige meget stille og roligt i kg :)

Fredag d. 20/7-12

Lavede dag 3 af bill starr´s begynder program. Squattede også idag men er stadigvæk meget obs på tekniken, så det blev Kun til 2x5@40kg og 3x5@50kg. Prøvede Calf raises idag med 1x5@60kg og 4x5@80kg, og det er bestemt en øvelse jeg vil fortsætte med.

Nu vil jeg have lidt mad, i bad om og handle og så til Vorbasse marked og se om der er noget interessant derude :wink:

Mandag D. 23/7-12

Begyndte idag på programmet squat dig til større arme, da jeg ikke syndes jeg rigtig har nogle overarme at vise frem. Er spændt på at se hvor meget jeg kommer til at øge min styrke med dette program i de forskellige øvelser :)

Har siden i formiddags startende fra ca. kl 10 haft doms i maven selvom jeg ikke har kørt nogle desideret maveøvelser :shock:
Tror det er pga squatten for det er ikke noget som jeg er særlig vand til at lave, og slet ikke så mange :)

Onsdag d. 25/7-12

Det hele kører som det skal i mit nye program, squat dig til større arme, men for pokker hvor var/er mine arme ømme til sidst i min træning idag. Tror da nok lige det er noget jeg kommer til at mærke på arbejde :?

Syndes nogel øvelser virke lette imens andre er halvtunge allerede her i første uge. Men hovedsagen er det hjælper mig til større arme :)

:D Lørdag d. 28/7-12

torsdag tog jeg til grøn koncert og hold da op jeg drak mig en pind i øret, så dagen igår var der ikke særlig meget energi, men spiste dog ikke noget fast food så på den konto var det en god dag igår.

Trænede dag 3 af squat dig til større arme idag, og alt forløber planmæssigt :) Kan mærke at ved de sidste øvelser idag som skulle supersettes der var mine arme godt nok smadret halvvejs igennem dem, men det gik og jeg fuldførte :-)

Nu vil jeg til at lave et morgenbord til min kusine og hendes mand samt unger som kommer på besøg idag inden de kører mod sjælland igen (de har lagt en uge i sommerhus herover og ser dem ikke særlig ofte) :D

[bMandag d. 30/7-12b]

Tidligt op og afsted i motionscenter. Det kører godt med programmet, dog syndes jeg jeg havde problemer med de sidste gentagelser i sidste rep i squatten, men det gik (var træt i lårene og kører "kun" 90% i denne uge).

Var også godt trætte i mine arme til supersettet idag, men det gik og jeg tog derfra i godt humør efter en god træning :D

Igen kan jeg virkelig mærke i min mave at jeg har trænet selvom jeg ikke har lavet nogen maveøvelser. Håber og tror det er fordi jeg får styrket min mavemuskler også (som altid har været svage på mig)

Faldt i snak med en som jeg har snakket med flere gange derude og syndes egentlig det er hyggeligt men kan godt mærke jeg skal passe på med at snakke med ham for meget for ellers render tiden for mig og så når jeg ikke på arbejde i tide. Han spørger om mange ting med hensyn til træning, og han spørger også om jeg vil spotte ham hvis han for 1 gang skal lave noge af de øvelser han lige har set mig lave, så prøver lige pt på at hjælpe ham med at squatte rigtigt, eller ihvertfald rette ham så godt til jeg kan :wink:

Glæder mig allerede til næste træning, selvom armene er godt ømme her til aften :P

Tirsdag d. 31/7-12

Var på vægten her til morgen og den sagde 87,4 kg så har taget ca. 3 kg på, på 3 uger :)

Onsdag d. 1/8-12

Uge 2, dag 2 i "squat dig til større arme" programmet.

Dejlig træning, hvor mine triceps og biceps var godt smadret til sidst og sidder her til aften med en dejlig følelse med svage doms, i hele kroppen, men ekstra øm i armene :)

Det største problem jeg har med dette program er at nå det programmet igennem inden jeg skal på arbejde, men det går indtil videre. Imorges glemte jeg også at smørre madpakke inden jeg tog i motionscenter pga jeg var så forvirret da jeg vågnede men smurte den da jeg kom hjem, og nåede heldigvis på arbejde til tiden :)

Torsdag d. 3/8-12

Uge 2, dag 3 i squat dig til større arme:

Squatten var ond idag, da jeg for første gang i år var til fodboldtræning igår aftes hvor jeg fik et trælår. Men det gik og jeg fuldførte dagens program. Syndes mine triceps var total smadret idag da jeg skulle lave superset til sidst, så skal vidst lige være opmærksom på om det er noget der fortsætter.

Tager i sommerhus i weekenden så får nok først trænet mandag igen

Mandag d. 6/8-12

Er starten på at tage kreatin idag, så kører en uge med 15 g kreatinintagelse om dagen, og derefter x antal uger med 3-5 g kreatin indtagelse dagligt (min. 1 måned og max 3 måneder dog)

Håber det kan jeg hjælpe mig endnu mere under mit bulk

Hård dag i motionscenter da jeg har lagt i druk fredag og lørdag samt ikke fået særlig meget søvn og kosten har heller ikke været optimal. Så svedte som et svin idag, men forhåbentlig bliver det bedre :wink:

Fik dog det hele gennemført og faktisk ca 5 minutter hurtigere end de andre 2 uger

Tirsdag d.7/8-12

Hmm vægten sagde 86,9 kg her til morgen og det er på trods af jeg har været i sommerhus hele weekenden hvor jeg drak både fredag og lørdag, samt spiste en pokkers masse mad, samt det eneste motion jeg fik var de 3 ture i svømmehallen om lørdagen.

Må lige se om vægten ikke stiger fra næste uge af igen

Onsdag d. 8/8-12

Tingene kører fortsat godt i programmet squat dig til større arme, og idag havde jeg overskud samt tid, til at tilføje noge maveøvelser, da jeg syndes det er det eneste programmet mangler (ved godt maven bliver trænet i squat og dødløft).

Har tidligere drukket kakoamælk efter træningen men er nu gået over til en gang proteinpulver med kakaosmag. Tager også 4x 4 gram kreatin dagligt i denne uge, og til tider syndes jeg det kan være lidt hårdt at få ned

Fredag d. 10/8-12

Har fri fra arbejde idag, men stod alligevel tidligt op for at komme i motionscenter. Idag gik squat rigtig godt og egentlig overraskene nemt, og følte virkelig jeg kom langt nok ned. Tilføjede lidt maveøvelser idag da jeg ikke skulle skynde mig hjem og på arbejde så havde god tid. Kører på sidste dag af min kreatin loading kur, og hold da op det bliver skønt ikke at skulle have drikkedunken med kreatin i med på arbejde og fylde den med frisk vand flere gange dagligt for indtage kreatinen.

Sluttede af med en god stor protein/kreatin shake efter træningen så nu står den på shopping og afslapning inden jeg har en fodboldkamp i aften mod min gamle klub (også byen hvor jeg er født og opvokset i) :D

Søndag d. 12/8-12

Uge 4, dag 1:

Mit største problem idag var sådan set bænkpress begynder at blive rigtig tung for mig, men må lige se næste uge om det stadigvæk er et problem. Tilføjede nogle maveøvelser idag til afslutning da jeg havde god tid og heeeeelt alene i centeret :D

Er færdig med min kreatin loading, og nu indtager jeg mellem 3-5 g hver dag, (de dage jeg træner er det lige efter træningen sammen med proteinpulver).

Sidder lige og nyder en dejlig shake inden jeg skal gøre mig klar til at til fødselsdag :-)

Imorgen skal jeg på vægten, samt spille en fodboldkamp :)

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 112 gæster