Stats:
28 år
vægt 85 kg
højde 190
træningserfaring:
Har trænet 2 år temmelig useriøst, men startede med at træne seriøst i februar 2012 ved at følge Bill Star´s begynderprogram. Har samtidig løbetrænet ved siden af da jeg skal løbe halvmarathon her d. 15 juni 2012 i Vrøgum
Mit mål er at få en flot strandform i 2013, samt gennemføre et helmarathon også i 2013 :-)
Har altid været klassens tykke dreng, men har besluttet det skal der laves om på nu. Vejede ca 94 kg da jeg gik ud af folkeskolen og det var bestemt ikke muskler jeg havde. Startede i lære som smed og det gjorde at jeg tabte mig en del (til ca 80 kg) og det hele kom til at sidde lidt anderledes på mig. Har sidenhen altid haft 5-6 kg ekstra fedt sidene på sidebene og maven, og vægten steg igen til ca 85-86 kg, og det er dem jeg gerne vil have væk til næste sommer, men er nød til at opbygge nogle muskler inden, da det ikke ser så godt ud at have en skinnypack ;-)
Det eneste jeg har tilføjet Bill star´s begynderprogram er maveøvelser :-)
Har et par billeder af min krop (overkrop) fra før jeg begyndte at træne og ser jævnligt på dem for at motivere mig til at jeg under ingen omstændigheder vil komme til at se sådan ud igen!!!!
Min omgangskreds er begyndt at kommentere på om jeg ikke har tabt osv. og det motivere mig MEGET til at fortsætte min træning, samt det at se på før billeder af mig selv :-D

Er efterfølgende røget på smertestillende medicin og sygemeldt fra arbejde af.