har et problem på min bærbar computer. Jeg kan simpelthen ikke finde papirkurven på den, og det er windows vista jeg kører på den nogle, som ved hvad jeg skal gøre eller, hvor jeg kan finde den henne?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BOOBS skrev:hej folk![]()
har et problem på min bærbar computer. Jeg kan simpelthen ikke finde papirkurven på den, og det er windows vista jeg kører på den nogle, som ved hvad jeg skal gøre eller, hvor jeg kan finde den henne?

Miguel99 skrev:BOOBS skrev:hej folk![]()
Prøv at søge på recycle bin

BOOBS skrev:Miguel99 skrev:BOOBS skrev:hej folk![]()
Prøv at søge på recycle bin
der finder den ikke noget?

Exprez skrev:Gå ind i Computer, så kan du se den ude i venstre side.
Der højreklikker du så på den og vælger vis papirkurv.
Det er fordi Vista har den mulighed, at du kan slette papirkurven. Det er sikkert ikke det du vil, så vælg tøm papirkurv en anden gang

Exprez skrev:Gå ind i Computer, så kan du se den ude i venstre side.
Der højreklikker du så på den og vælger vis papirkurv.
Det er fordi Vista har den mulighed, at du kan slette papirkurven. Det er sikkert ikke det du vil, så vælg tøm papirkurv en anden gang

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster