Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Miguel99 skrev:Har du andre brugere med administrative rettigheder, evt den som du bliver logget ind som (det nye skrivebord)

PeterHejleJensen skrev:(Denne)Computer>Drevet med operativsystemet>Documents & Settings>Din bruger

Densk skrev:PeterHejleJensen skrev:(Denne)Computer>Drevet med operativsystemet>Documents & Settings>Din bruger
Nice, takker! =D>
Men der mangler stadig en masse vigtige dokumenter og filer... Så er der nogen mulighed for at kunne komme ind på min administrator?

PeterHejleJensen skrev:Densk skrev:PeterHejleJensen skrev:(Denne)Computer>Drevet med operativsystemet>Documents & Settings>Din bruger
Nice, takker! =D>
Men der mangler stadig en masse vigtige dokumenter og filer... Så er der nogen mulighed for at kunne komme ind på min administrator?
Du kan bare finde brugeradministration (xp=Brugerkonti) og prøve at aktivere admimistrator-brugeren igen. Har aldrig været udsat for samme scenarie selv

Densk skrev:PeterHejleJensen skrev:Densk skrev:PeterHejleJensen skrev:(Denne)Computer>Drevet med operativsystemet>Documents & Settings>Din bruger
Nice, takker! =D>
Du kan bare finde brugeradministration (xp=Brugerkonti) og prøve at aktivere admimistrator-brugeren igen. Har aldrig været udsat for samme scenarie selv
Arhh crap! Der er jeg stadig ikke helt med... Hvor finder jeg dette??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster