Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

cut gået i stå

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hey der ude
Er løbet ind i et stall, her under mit cut som har været igang siden slutningen er marts. Min vægt har stået stille hen over de sidste 5 uger. har opnået et ok vægttab fra 110 i slut marts til 89 kg som den har hedder siden slutningen af juni. er mega lykkelig for hvad jeg allerede har smidt,, MEN mangler dog stadig en del, er 179 cm.

Så problemet ligger i at vægten barer ikke vil ned. Når jeg kigger mig i spejlet samt måler omkreds på bryst, lår,mave osv så ser det ud som om at jeg stadig bliver mindre og mindre samt mere mærkeret, det eneste der bekymre mig er at vægten ikke flytter sig. ligger pt og spiser 2000 kcal om dagen 40-30-30 proten, kulhydrat og fedt.

Så vil hører om i har nogle inputs til mit problem?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

mikscha skrev:hey der ude
Er løbet ind i et stall, her under mit cut som har været igang siden slutningen er marts. Min vægt har stået stille hen over de sidste 5 uger. har opnået et ok vægttab fra 110 i slut marts til 89 kg som den har hedder siden slutningen af juni. er mega lykkelig for hvad jeg allerede har smidt,, MEN mangler dog stadig en del, er 179 cm.

Så problemet ligger i at vægten barer ikke vil ned. Når jeg kigger mig i spejlet samt måler omkreds på bryst, lår,mave osv så ser det ud som om at jeg stadig bliver mindre og mindre samt mere mærkeret, det eneste der bekymre mig er at vægten ikke flytter sig. ligger pt og spiser 2000 kcal om dagen 40-30-30 proten, kulhydrat og fedt.

Så vil hører om i har nogle inputs til mit problem?

Øg kalorier en smule (til 23-2500) i en uge, samtidig med at du skruer op for intensiteten af din træning. Efter en uge begynder du at droppe kcal ned igen, men bibeholder det nye mere intensive træningsprogram.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Går ud fra at det er fordi du udvikler en stor mængde muskler, hvilket kan forklare hvorfor vægten ikke flyttes så meget længere.

Hvordan træner du?
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online