Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Smid et billede op og lad os se hvor slemt det står til

Rafn skrev:Hehe lyder til det skal være cut..men ja rigtig nok snart sommer.. Kunne godt være jeg skulle cut, men med løb 3-4 gange om ugen skulle det vel heller ike tage flere år at cut det spæk ned.. Håber jeg da ike

Pind skrev:Rafn skrev:Hehe lyder til det skal være cut..men ja rigtig nok snart sommer.. Kunne godt være jeg skulle cut, men med løb 3-4 gange om ugen skulle det vel heller ike tage flere år at cut det spæk ned.. Håber jeg da ike
Hvis jeg var dig ville jeg få målt min fedtprocent, så jeg havde et billede af hvordan det stod til, og så der ud fra sætte mig et realistisk mål for mit sommercut med et vægttab på 0,5 kg om ugen.
At rende rundt hovedeløst uden en plan er i min verden noget af det dummeste man kan gøre. Langt sigtede mål og delmål er vejen frem.

THIQINC skrev:køb en tang champ. Absolut den nemmeste løsning imo og den koster ikke en herregård

cj8000 skrev:Det er rigtig svært at måle med tang. Det kræver virkelig erfaring og præcision. Ikke noget alle og enhver kan finde ud af.
Så efter min mening skal du bruge din vægt og regne med at smide 1-0,5kg om ugen. Din fedt% er høj pt (+17%) og jeg ville derfor klart cutte ned.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster