Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 908
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 906

Følg bodybuilding.dk på

Cut

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle.

Jeg har cuttet i ca 1 måned, og det er lykkedes mig at tabe 2 kg. Mit mål er at få en mere markeret/muskuløs krop - ja, ligesom så mange andre. Jeg føler desværre allerede, at jeg er ved at køre død i vægttabet, bl.a. fordi jeg kan mærke, at jeg har tabt lidt muskelmasse... (mest i benene) - og selvfølgelig fordi jeg er sulten det meste af tiden!

Jeg er kvinde, 1.65 høj og vejer nu 56 kg, dvs. et BMI på 20,6. Ved siden af styrketræning (fullbody 3 gange om ugen) dyrker jeg cardio (løb, spinning, dans, osv) dagene imellem styrketræningen, dels for at bevare en god kondition og for at kunne spise mere.

Jeg er i tvivl om jeg skal blive ved med at tabe mig - helt ærligt synes jeg ikke at de to kilo,jeg har tabt, har gjort mine muskler særligt meget tydligere... Men jeg vil heller ikke ned og veje for lidt... Hvad mener I?

Desuden, hvis jeg nu begynder på bulk, for at få flere muskler, vil mit vægttab så ikke være spild af tid, da jeg jo alligevel vil tage på igen?

På forhånd tak.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

pointen med cut og bulk er jo at man køre dem på skifte og ik kun en gang, så ja hvis du vælger at bulke op, jamen så vil du tag noget mere fedtmasse på som du så skal cut af igen bagefter.

Det er ikke unormalt at man kan miste noget styrke når man cutter, da man jo ik har den samme mængde energi at gøre godt med. min erfaring er dog at den hurtig vender tilbage så snart man begynder at spise "normalt" igen.

Det er sådan set kun dig selv der kan bedømme om du er tilfreds med hvordan du ser ud. Det er jo også umuligt at sige noget ud fra nogen tal om hvad der måtte være bedst for dig, nu er det ikke fordi jeg vil se et billed af dig :lol: men et billed fortæller altså mere end tusind ord, men igen det er jo op til dig selv.

Du kan dog tænkte over om du husker at holde dit protein indtag højt, så du i hvert fald på den måde hjælper kroppen bedre med at holde på mullerne :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster