Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Cutte samt Bulke

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

er der nogen der tror at man kan cutte samt bulke, på en gang. det er jeg igang lige nu. og har fået gode resultater. ved godt at mange vil ikke tro på det på grund af alt det der kcal, og underskud/overskud.
men det jeg gør er , at jeg trener om morgen, hvor min kuldhydrat depot er tom, spiser kun protein mad TUN, venter 1 time så træne i 2½ timer med cardio! da min krop er tom for kuldhydrater begynder den at brænde fedt med det samme, får rigtig meget sved ud. efter træning, bare spise spise spise, kuldhydrater, proteiner kcla. spiser ca 5 ganger efter træning!

vil ikke sige at jeg tager meget i perioden, men min 6pac er ved at ses, og kg kommer op. 5kg på 2mdr.

tror at man kan kun gøre dette hvis man træner om morgen, hvis man træner om aften er det svært, da kropen har fået nok kulydrater i løbet af dagen at det skal forbrandes før man kommer til fedt!

er der flere der har prøvet dette, eller i synes at dette er ikke muligt!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Medmindre du har videnskabeligt bevis for at netop den metode er skyld i at du kan tage muskelmasse på, uden at tage fedt på, er jeg 100% sikker på at det er andre faktorer der har større indflydelse.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog

hej. det har også meget at sige hvordan man træner. kender du ikke nogen af de fyre i motioncenter hvor de bare står og snakke i 10 min, efter hver sæt, uanset om de bulker eller cute, de får ingen resultat. bare kig på dem og spørg dem hvor langt tid har de trænet.
er du seriøs med din træning, kan du opnåe det du vil. jeg plejer at forbrande op til 1000kcla únder træning, hvor jeg holder ikke pause længere end 60sec mellem hver sæt, og den køres meget langsom. selve cardio i max 30min, ellers vil du begynde at tabe muskel massen!

Synes at nogen sku prøve denne teori, de kan kalde det bare ''at cutte''. men da jeg ikke taber mig af det, kader jeg det cutte og bulke!

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog

hari skrev:hej. det har også meget at sige hvordan man træner. kender du ikke nogen af de fyre i motioncenter hvor de bare står og snakke i 10 min, efter hver sæt, uanset om de bulker eller cute, de får ingen resultat. bare kig på dem og spørg dem hvor langt tid har de trænet.
er du seriøs med din træning, kan du opnåe det du vil. jeg plejer at forbrande op til 1000kcla únder træning, hvor jeg holder ikke pause længere end 60sec mellem hver sæt, og den køres meget langsom. selve cardio i max 30min, ellers vil du begynde at tabe muskel massen!

Jeg forstår ikke rigtig hvad du siger og hvor du vil hen må jeg indrømme.

Synes at nogen sku prøve denne teori, de kan kalde det bare ''at cutte''. men da jeg ikke taber mig af det, kader jeg det cutte og bulke!

Kan du ikke stille teorien lidt mere overskueligt op?
Så kunne man evt. sammenligne den med "ABC-kuren" og lignende cut/bulk teorier. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

hari, hvor lang tid har du egentlig trænet?

Den eneste metod jeg har cuttet på før var på ckd-diæt. Hvor jeg var i ketosis(kalorieunderskud) fra Mandag morgen indtil Fredag eftermiddag, hvor jeg indtog nogen hurtige kulhydrater, hvorefter jeg så var i et beskedent kalorieoverskud indtil Mandag morgen.
Brugeravatar

Træner her: Struer Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00

har trænet i 6år!