Jeg har i snart tre uger kørt semi cut. Det betyder at jeg tillader mig selv at gå på McD en gang i mellem og drikke et par sommeraftens bajere på terassen med gutterne
Jeg skal ca. ramme 2.400 kcal. dagligt for at ligge i et underskud på ca. 500 kcal.
I teorien kan man vel sige at man kan spise hvad som helst, bare ikke man overskrider 2.400 kcal. dagligt, eller?
Eks.: Hvis man nu forestiller sig at man står op og spiser en omgang morgenmad på 700 kcal. så tager man om middagen på McD og indtager ca. 1.500 kcal. så har jeg indtaget 2.200 kcal. og resten af dagen får jeg ikke rigtig noget andet frugt og et par skiver rugbrød til aften. Så har jeg ikke overskredet mit kcal. indtag den dag.
Dette skal lige siges er ikke noget jeg gør, men bare en tanke, for jeg ved jo godt at jeg helst skal få mine 2.400 kcal. fra tun, kylling, salat, kød og andre sunde ting, men man kan vel godt sige at der er som sådan ikke noget mad der feder, bare man ikke overskrider de antal kcal. man må indtage om dagen?
Eller kan det ikke sættes så firkantet op?

..