Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EmilG skrev:Jeg har lige et spørgsmål til de kloge hoveder.
En ven, som forsker et eller andet, fortalte mig at produkter som No-xplode for blodkarrene til at udvide sig, men på en måde så de på sigt mister sin elastiske evne. Og man på den måde kan risikerer dårligt blodomløb + dårligt hjerte.
Jeg har ikke set nogle dokumenter der understøtter denne påstand, så jeg ville hører om nogle af jer, havde hørt/ved noget?

alllstar skrev:Har selv overvejet at tage dette produkt, da dette produkt på videnskabelig plan virkelig formår at give mærkbare resultater i styrke, energi, ydeevne og træningsintensitet for nogle mens andre ikke oplever det store.

EmilG skrev:Jeg har lige et spørgsmål til de kloge hoveder.
En ven, som forsker et eller andet, fortalte mig at produkter som No-xplode for blodkarrene til at udvide sig, men på en måde så de på sigt mister sin elastiske evne. Og man på den måde kan risikerer dårligt blodomløb + dårligt hjerte.
Jeg har ikke set nogle dokumenter der understøtter denne påstand, så jeg ville hører om nogle af jer, havde hørt/ved noget?

WannaBeBig skrev:EmilG skrev:Jeg har lige et spørgsmål til de kloge hoveder.
Hvorfor i det hele taget lege med alle disse vidunder-produkter? Jeg er ikke anti-kosttilskud og nogle få af alle disse mirakelprodukter giver måske endda en smule effekt. Men selv de mest effektive kosttilskud er alligevel så lidt effektive at man reelt spilder sine penge hvis man håber på nogle vilde gains. Det er en fornuftig kostplan + hård træning (og evt krudt) der skaber en drømmekrop. IKKE kosttilskud.
Endvidere er reglerne i USA meget slappe mht. kosttilskud og sikkerhed. I DK er det producenten der skal bevise at et produkt er ufarligt og virksomt før markedsføring af produktet. I USA er det lige stik modsat. Her er det myndighederne der skal bevise at et produkt er farligt for at få det af markedet. Og alle anprisninger om at produktet giver dit og dat i styrke og gains kan man også bare skrive - så længe man bare skriver på bøttten at 'these statements have not been approved by the FDA.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster