Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1432
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

Deadline diet

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

http://www.simplyshredded.com/the-deadl ... ition.html

Med udgangspunkt i ovenstående link kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback fra nogle som virkelig har forstand på "nutrition"

Når manden giver sit bud på sin kostplan har jeg lidt svært ved at kæde det sammen med et decideret kcal antal? Jeg er forstår udemærket godt at han forklare hans opbygning, men for at opnå samme resultater som han har, hvordan og hvorledes ville i angribe samme strategi?

Og med et lille glimt i øjet vil gerne høfligt bede folk om at kigge artiklen igennem inden de tager stilling til emnet og skyder tråden helt i sænk :-) på forhånd tak for feedback

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

tror lige jeg følger lidt med i din tråd, det kunne godt blive rigtig interessant.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 76.50
- Dødløft: 115.00

Logbog: Vis logbog

Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil have svar på?

Han giver et eksempel på hvordan man kunne opbygge kosten efter de principper han nævner inden. Derfra kan du så vælge at holde dig til eksemplet, hvor du skruer på mængden så den kommer til at passe på dig, eller stykke noget sammen selv af det du godt kan li' af fødevare ud fra de kriterier han stiller op.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Det som jeg umiddelbart søger er et godt bud på hvordan ens kalorie indtag burde være baseret på de her principper. Altså hvis man tager udgangspunkt i hans kostplan, hvor ligger han så i forhold til ligevægtsindtag? Nu kender vi jo ikke hans ligevægtsindtag og kan derfor ikke afgøre om han ligger 500-1000 under eller over for den sags skyld, så det jeg præcist søger er nogle kvalificeret svar på hvordan man burde approach den her strategi. Hvor meget ville i ligge over/under i de 2 faser? pros and cons osv.

Andenn99 skrev:Det som jeg umiddelbart søger er et godt bud på hvordan ens kalorie indtag burde være baseret på de her principper. Altså hvis man tager udgangspunkt i hans kostplan, hvor ligger han så i forhold til ligevægtsindtag? Nu kender vi jo ikke hans ligevægtsindtag og kan derfor ikke afgøre om han ligger 500-1000 under eller over for den sags skyld, så det jeg præcist søger er nogle kvalificeret svar på hvordan man burde approach den her strategi. Hvor meget ville i ligge over/under i de 2 faser? pros and cons osv.

Jeg forstår ikke helt hvad du vil med det her, jeg kan sige jeg tror han ligger 600000 kcal i underskud det er jo ikke mindre rigtigt / forkert end dit gæt han remser jo bare en masse bs og giver sit bud på hans udgave af en " flavor of the month" diæt så siger han at han ikke spiser brød (wow) at han synes det er fedt at gå en tur og at han ikke synes at man skal æde sig kæmpe fed i off season ( breaking news!)
Hvis du vil følge hans nyskabende program og blive dobbelt så tynde som alle andre på den ½ tid må du jo købe noget personlig træning hos ham ( det er jo det han fisker efter) eller selv tilrettelægge hans diæt efter hvad du synes passer til dig..
Brugeravatar

Træner her: OBBC

Så vidt jeg kan se, er det faktisk bare en paleo-tilgang til spisning. Hvis man ser bort fra high carb-dagene. Fødevare-valget minder utrolig meget om paleo.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:Så vidt jeg kan se, er det faktisk bare en paleo-tilgang til spisning. Hvis man ser bort fra high carb-dagene. Fødevare-valget minder utrolig meget om paleo.

Nu ved jeg ikke så meget om paleo, men ud fra det jeg ved, så er

8 AM: Breakfast

4-5 Whole eggs scrambled with organic cheddar cheese and bacon
Coffee, black w/cream
Fish Oil 3 grams EPA+DHA
Multi-Vitamin/Mineral
Zinc
Vitamin D3
Vitamin C

10 AM: Pre-Workout (30 minutes prior)

BCAAs 5 grams
Beta-Alanine 2 grams
L-Arginine 3 grams
L-Citrulline 1.5 grams
Caffeine 300mg

12 Noon: Post-Workout

Whey Protein 25 grams
Mixed with 2 Tbsp. organic cream and 6 oz. water
Essential amino acids (free-form) 6 grams
L-Carnitine 2 grams
Vitamin C 1 gram

ikke særligt paleo.

Og det TS fisker efter er, hvor stort underskudet skal være i cut perioden og hvor stort overskudet skal være i bulk perioden. Jeg aner ikke hvor stort over-/underskudet skal være, men i forhold til hele pointen med at være lean hele året rundt, så skal man vel gå efter at tage 100g nærmere end 1 kg på om ugen.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Ideen er jo, ligesom ved paleo, at man spiser, når man er sulten - uden at overæde. Man holder derfor ikke øje med ligevægtsindtag, men spiser det man vil, når man vil.
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Garik skrev:Ideen er jo, ligesom ved paleo, at man spiser, når man er sulten - uden at overæde. Man holder derfor ikke øje med ligevægtsindtag, men spiser det man vil, når man vil.

Ja, men man er vel nød til at have fokus på kalorie indtaget hvis man skal være progressiv i en eller anden retning hvad enten det er bulk eller cut? umiddelbart synes jeg jo at denne type diæt går lidt væk fra det med at spise små måltider 6 gange dagligt, men derimod have 3 hovedmåltider som Erick Minor jo har i denne artikel dog med diverse kosttilskud ind imellem.

Jeg tænker umiddelbart bare at 3 måltider + meget lidt cardio burde være negativt for stofskiftet og derved gøre fedttabet langsommere

Andenn99 skrev:
Garik skrev:Ideen er jo, ligesom ved paleo, at man spiser, når man er sulten - uden at overæde. Man holder derfor ikke øje med ligevægtsindtag, men spiser det man vil, når man vil.

Ja, men man er vel nød til at have fokus på kalorie indtaget hvis man skal være progressiv i en eller anden retning hvad enten det er bulk eller cut? umiddelbart synes jeg jo at denne type diæt går lidt væk fra det med at spise små måltider 6 gange dagligt, men derimod have 3 hovedmåltider som Erick Minor jo har i denne artikel dog med diverse kosttilskud ind imellem.

Jeg tænker umiddelbart bare at 3 måltider + meget lidt cardio burde være negativt for stofskiftet og derved gøre fedttabet langsommere

Meningen er jo at man, igennem valget af fødevarer, får en mindre sult - forstået på den måde at en fedtholdig + proteinrig diæt mætter væsentlig mere en kulhydratrig + proteinrig diæt. Derfor må du spise, hvad du vil - uden at overæde - fordi man ganske enkelt hurtigere bliver mæt af den fedtholdige mad.

5-6 måltider om dagen er bro-science. Der er ikke evidens for, at stofskiftet/forbrændingen sættes ned ved færre måltider.
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste