Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pumpingirondk skrev:Jeg overvejer lidt om jeg skal starte et længerevarende leanbulk. Jeg er pt igange md at cutte - jeg er dog 188 cm med en vægt på 81 kg. Så jeg føler mig en smule scrawny.
MEN, hvis jeg nu vælger at starte et leanbulk, så har jeg tænkt mig at uppe kalorierne stille og roligt. Måske tilføje 100 kcal ekstra hver femte dag indtil jeg rammer omkring 300 kcal over ligevægtsindtag. Men hvordan med dekonditionering? Jeg har ikke holdt mere end 2-3 dages træningspause det sidste halve år. Er dekonditionering noget jeg burde overveje?
Jeg er ikke specielt stærk, hvis det har noget at sige. Jeg føler mig heller ikke træt, brændt ud eller lignende. Men hvis det vil være gavnligt vil jeg da overveje det.

Bosse101 skrev:Pumpingirondk skrev:Jeg overvejer lidt om jeg skal starte et længerevarende leanbulk. Jeg er pt igange md at cutte - jeg er dog 188 cm med en vægt på 81 kg. Så jeg føler mig en smule scrawny.
MEN, hvis jeg nu vælger at starte et leanbulk, så har jeg tænkt mig at uppe kalorierne stille og roligt. Måske tilføje 100 kcal ekstra hver femte dag indtil jeg rammer omkring 300 kcal over ligevægtsindtag. Men hvordan med dekonditionering? Jeg har ikke holdt mere end 2-3 dages træningspause det sidste halve år. Er dekonditionering noget jeg burde overveje?
Jeg er ikke specielt stærk, hvis det har noget at sige. Jeg føler mig heller ikke træt, brændt ud eller lignende. Men hvis det vil være gavnligt vil jeg da overveje det.
Så du har trænet hver dag i et halvt år, minus tre dage?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster