Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hanzi skrev:Hej hej.
Jeg har trænet et godt stykke tid nu, og synes selv at jeg er ved at få en god krop.
Det eneste jeg er irriteret over, er den delle jeg har på maven. Jeg vil gerne have en helt flad mave, og når jeg spænder mine muskler ser det godt ud, men når jeg slapper af er der en lille delle ved "bunden" af maven. Jeg er 195 høj og vejer 85 Kg, så er ikke overvægtig.
Er der nogle der har nogle gode øvelser til at få denne "delle væk"? Skal jeg på løbebåndet, og i så fald, hvordan skal jeg løbe?
Kan det være noget med min kost?, jeg spiser meget , men varieret, og for det meste sundt. Jeg er ligeledes jævnligt til fest i weekenden hvor der bliver indtaget alkohol.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Thomas.

Krøyer skrev:Hanzi skrev:Hej hej.
Jeg har trænet et godt stykke tid nu, og synes selv at jeg er ved at få en god krop.
Det eneste jeg er irriteret over, er den delle jeg har på maven. Jeg vil gerne have en helt flad mave, og når jeg spænder mine muskler ser det godt ud, men når jeg slapper af er der en lille delle ved "bunden" af maven. Jeg er 195 høj og vejer 85 Kg, så er ikke overvægtig.
Er der nogle der har nogle gode øvelser til at få denne "delle væk"? Skal jeg på løbebåndet, og i så fald, hvordan skal jeg løbe?
Kan det være noget med min kost?, jeg spiser meget , men varieret, og for det meste sundt. Jeg er ligeledes jævnligt til fest i weekenden hvor der bliver indtaget alkohol.
Mvh Thomas.
Tror måske du skulle få bikset dig en kostplan sammen, da det lyder til at du gerne lige vil tabe det sidste fedt på mavsen, og det er som regel det sværeste fedt at tabe. Det er oftest lige de sidste 3-4 kg. der gør udslaget for en sixpack, hvis det da er det du vil have?
Tror løbebåndet ville være en god start for at få tabt noget fedt, da din fedtprocent skal være rimelig lav for at se et godt markeret vaskebræt, så synes du skal kigge på kosten evt. i artikel arkivet?
Alkoholen er selvfølelig ikke bedre for maven, så tror måske du skulle slappe lidt af med alkoholen, og så kigge på kosten og dyrke noget motion

WeirdMoose skrev:Krøyer skrev:Hanzi skrev:Hej hej.
Mvh Thomas.
Tror måske du skulle få bikset dig en kostplan sammen, da det lyder til at du gerne lige vil tabe det sidste fedt på mavsen, og det er som regel det sværeste fedt at tabe. Det er oftest lige de sidste 3-4 kg. der gør udslaget for en sixpack, hvis det da er det du vil have?
Tror løbebåndet ville være en god start for at få tabt noget fedt, da din fedtprocent skal være rimelig lav for at se et godt markeret vaskebræt, så synes du skal kigge på kosten evt. i artikel arkivet?
Alkoholen er selvfølelig ikke bedre for maven, så tror måske du skulle slappe lidt af med alkoholen, og så kigge på kosten og dyrke noget motion
Det kan godt være alkohol ikke gør noget godt for maven, men det behøver heller ikke gøre noget negativt (med mindre man drikker meget). Som han selv siger drikker kan jævnligt med vennerne i weekenden, men hvis han har styr på hvad han spiser + cardio så han ligger i kcal underskud, skulle han sagtens kunne smide det fedt på trods af den alkohol han drikker.

Woopzah skrev:tror jeg ved hvad du mener
har lidt af det samme![]()
prøv evt at øge insiteten i dine crunch.
og, ja cardio

WeirdMoose skrev:Woopzah skrev:tror jeg ved hvad du mener
og, ja cardio
Du mener vel ikke at fedtet forsvinder ved at øge intensiteten af hans crunches? altså punktforbrænde

Woopzah skrev:WeirdMoose skrev:Woopzah skrev:tror jeg ved hvad du mener
og, ja cardio
Du mener vel ikke at fedtet forsvinder ved at øge intensiteten af hans crunches? altså punktforbrænde
tror ikk det er mig der ikk kan formulere mig rigtig xD.
hm, så der nærmest går lidt cadio i den?
nej ikk punktforbrænde, men som et supliment til cardio.
baah, kan godt selv hører det jo mere jeg skriver xD!. jeg er vidst lidt for lang ude og svømme

WeirdMoose skrev:Woopzah skrev:WeirdMoose skrev:Woopzah skrev:tror jeg ved hvad du mener
og, ja cardio
tror ikk det er mig der ikk kan formulere mig rigtig xD.
hm, så der nærmest går lidt cadio i den?
nej ikk punktforbrænde, men som et supliment til cardio.
baah, kan godt selv hører det jo mere jeg skriver xD!. jeg er vidst lidt for lang ude og svømme
Crunches som cardio lyder i hvert fald godt fucked

Hanzi skrev:Okay, så det bedste er at få styr på kosten, og lave noget cardiotræning som løb osv?
Jeg træner i forvejen en del mave, men hvor mange maveøvelser er passende, er bange for at tage for mange?
Tak for de hurtige og præcise svar.

Hanzi skrev:Okay, jeg ser lidt på det, og begynder at træne lidt cardio![]()
- I skal have tak for hjælpen. Hold endelig tråden kørende for flere tips og tricks

Hanzi skrev:Okay, så det bedste er at få styr på kosten, og lave noget cardiotræning som løb osv?
Jeg træner i forvejen en del mave, men hvor mange maveøvelser er passende, er bange for at tage for mange?
Tak for de hurtige og præcise svar.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster