Jeg er helt ny på forummet. Jeg er pt. på mit sabbat år og laver ikke en skid udover at have stoppet med fodbold og lever af poker online.
Det er blevet for kedeligt og tænkte her til morgen at jeg skal begynde at træne i et center for real. Jeg kender ikke til udtrykkende af de forskellige øvelser, så det er lidt svært for mig at læse sådan en træningsplan.
Derudover var det første jeg tænkte at jeg må ændre min kostplan, men da det er min første hvordan kan jeg så forholde mig til det? Jeg er 1.75 og vejer 70-71 kg. Jeg spiser ikke regelmæssigt overhovedet, tror bare det er pga. jeg ikke laver det store for tiden at jeg ikke forbrænder så meget
Jeg har kigget på "Kosten fra A til Å" : artikler/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-aa.html
Er det bare at springe ud i det og begynde at spise regelmæssigt og generelt mere end jeg plejer? Jeg er markeret, men fx er min sixpack ikke så markeret som den var engang.. Så det er på tide at få taget action! Derudover vil jeg gerne bygge et par cm mere på armene og et større bryst, selvom det er af pæn bygning - men vil man ikke altid det?
Håber på lidt hjælp da jeg vil igang hurtigst muligt.
Tak.
A