Jeg står øjeblikket i den situation at jeg yderst gerne kunne tænke mig at tabe lidt hvalpefedt jeg har erhvervet. Her snakker vi 3-5 kg.
Jeg styrketræner i forvejen og har gjort dette i et par år. Er desuden for nyligt startet på dyrkning af motion et par gange i ugen.
Jeg har været inde at kigge på kostplaner samt tilskud som blandt andet protein pulver, hvilket er i denne forbindelse jeg håber i kan hjælpe mig.
Sådan som jeg har forstået det, er der en del ret tynde personer, som benytter sig af protein pulver for at tage på, hvorefter de har en masse de kan bygge muskler med. Så benytter man ikke protein pulveret rigtigt (evt. for meget?) vil man jo teoretisk set tage fedt på, ovenpå sin øgede muskelmasse.
Da jeg allerede har lidt hvalpefedt i forvejen er dette ikke et ønske jeg har.
Sådan som jeg dog har forstået det, burde man godt kunne anvende protein pulver til at speede processen af muskelmassen op, hvilket så også ville kunne omdanne en vis procentdel fedt på f.eks. maven (hvilket jeg træner meget) til muskler.
Håber at høre svar om nogen gode protein mærker der er egnet til dette tilfælde, hvornår og hvor meget der skal indtages, samt ernæring i form af mad der måtte være at foretrække.
På forhånd tak!
Mvh. nifty.