Nu har jeg ikke opdateret loggen i noget tid. Det skyldes den simple grund, at jeg har været for doven. Jeg er skiftet til universitetets træningscenter, da det var markant billigere og en del af mine studiekammerater træner der i forvejen.
Jeg har ekstra fokus på biceps, øvre bryst, ben og skuldre, da de ikke er for kønne nu!
Jeg overvejer derfor også snart at begynde på en Smolov Jr. Squat-cyklus, da jeg savner lidt masse på benene. Desuden stiger vægten meget, meget langsomt i de her dage, skønt jeg virkelig forsøger at klemme mad ned, når jeg får mulighed for det. Jeg er i skrivende stund oppe på cirka 80kg, men det ser nu noget spinkelt ud fordelt over 194 cm. Dog vejede jeg 68 kilogram, da jeg startede på studiet for snart to år siden, så der er da sket en smule. Jeg har nok hentet mellem 10 og 8 kilo siden foråret 2009. Det er sjældent appetit, jeg mangler, men mine døgn er bare skruet dårligt sammen, og jeg kan ikke tage mig sammen til at få en masse snacks og lignende med, når jeg tager på uni.
Nå, ikke mere whine over manglende selvdisciplin! Nu til dagens træning. Jeg havde en runde ryg, biceps, ben med en kammerat i dag!
Squat
10x60kg
8x80kg
8x80kg
Jeg er endelig ved at komme dybt nok ned!
Lunges
10x50kg (fem til hvert ben)
10x50kg
10x50kg
Cable Pulldown (til nakke)
8x65kg
8x70kg
8x75kg
Squeeeeeeeze!
Lever Narrow Grip Seated Row (én arm af gangen)
8x20kg
8x25kg
8x26,25kg
Der var nogle røvgode kontraktioner iblandt!
Dumbbell Biceps Curls
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
De gjorde av.
Det virker som om, jeg har glemt noget? Måske var det bare en mere fesen træning, end jeg husker den. Jeg fik ikke lavet dødløft, da vi havde en omgang biografbilletter, der skulle indløses. Ikke godt!
I morgen hedder den triceps, bryst og skuldre. Jeg tror snart, jeg skal i gang med et eller andet sindssygt program. Bare for at prøve noget nyt. Desuden har jeg bestilt en gratis prøve på BCAA aminosyrer fra bodylab.dk - dem glæder jeg mig lidt til at prøve!
Fuck me runnin'