Allure skrev:Jeg har lige kigget din kostplan igennem.. Den virker meget ambitiøs, men også noget urealistisk.
Du spiser 1200 gr. kylling om dagen plus 140 gr. tun.
og 400 gr. proteiner er jo alt for meget. Men igen spørgsmålet er, hvad du gerne vil med træningen og kosten. Hvis det er bulk, synes jeg alligevel det er overdrevet med al den mad. Tror ikke engang Brask spiser så meget.. hehe
Nu er jeg en person der holder kortene meget tæt ind til kroppen, så hensigten med min kostplan kan jeg ikke rigtig afsløre, eller den taler vel for sig selv.
Da kost ikke er en af mine forcer, endnu, så lytter jeg gerne

Derfor jeg har smidt den op. Min vejleder er meget old school på den front, så jeg syntes jeg trængte til noget af ungdommens hjælp

(CJ & Onkel Morfar).
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Brask får det han skal. Nogle variabler der måake kan skille en person som ham og mig ad, er bl.a.:
- Arbejde. Han sidder på kontor (hvad jeg kan læse mig til) hvor jeg derimod arbejder som pædagogmedhjælper og så arbejder jeg til tider i min fatters firma, der ikke ligefrem er stillesiddende arbejde. Detil skal der lægges en ordentlig røvfuld mad ind, da min forbrænding på den måde er større, end hvis jeg sad på kontor.
Det er ikke fordi jeg ikke vil have hjælp, som sagt så havde jeg ikke smidt den op hvis det var. Men jeg sidder lige på sidelinjen og følger lidt med, og lytter til hvad folk har at sige. Men dette var mere så du måske kunne danne dig et lidt større billede af, hvem jeg er som person, og hvorfor vi ligger oppe i den lidt højere ende af skalaen.