Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dahl77 skrev:DGI Huset i Herning indgiver vist snart konkurs begæring, noget med 500 millioner i underskud i kæden.

Jeg trænede i dag i noget der hedder DGI huset i Herning. Jeg var ikke videre imponeret.
Fitness centeret var fyldt med maskiner og de eneste frie vægte der var i det meget store lokale, var et stativ til bænk hvor bænken var en del af stativet. Udover det var der en stang og et rack hvor man kunne køre squat med videre. Stangen vejede mindre end 20 kg, men hvad præcist ved jeg ikke. Oven i det var der håndvægte til maks 22 kg.
Folk var hverken høflige eller venlige, og der lå skiver over det hele og ingen gad rydde op efter sig.
Desuden var der ingen riller på stangen til squat andet end ude i kanten. Det gjorde det meget svært at holde om den til dødløft, da den gled ud af hænderne. Det samme problem var med BB Bor, så jeg måtte ty til DB Bor, men hov, der var jo kun håndvægte op til 22 kg.
Det eneste plus var wellness på anden sal og en klatrevæg i bygningens badeland. Klatrevæggen lugtede dog mærkeligt.
Grundet de mange mennesker måtte jeg stå også stå og vente en del til de få fire vægte der var.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster