Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

h2o skrev:jeg har brugt det i flere år dog ikke med henblik på træningen men på min søvn... jeg havde i mange år problemer med søvnen og efter et ophold udenlands hvor jeg fik det anbefalet af en læge har jeg brugt det til at få styr på min natte søvn og fået en meget mere velfugerende hverdag.Ud over søvnen selvfølgelig har inflydelse på træningen føler jeg ikke de giver noget særligt der så ingen grund til at spille penge på det i den forbindelse og det er jo som sagt også ulovligt i dk.

incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...

A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...
wut?
.. er det ikke en lille smule overkill ?!?

A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...
wut?

mic skrev:A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...
wut?
Du har bemærket at det er DHEA der er ulovligt, og ikke ZMA, som også nævnes ik'?
DHEA har da vist været ulovligt i nogle år efterhånden.

mic skrev:A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...
wut?
Du har bemærket at det er DHEA der er ulovligt, og ikke ZMA, som også nævnes ik'?

A Menace To Chicken skrev:mic skrev:A Menace To Chicken skrev:incognito skrev:det tæller som prohormon nu og er dermed lige så ulovligt som rigtige anabolske steroider at bruge...
wut?
Jo, havde det været ZMA der var blevet ulovliggjort havde jeg rullet rundt af grin med snottet flyvende ud af kraniet, mens jeg brølede forbandelser på ukrainsk og romani. Men helt ærligt, DHEA er jo bare endnu en art urteudtræk, eller hür? Der er da intet kemisk/hormonelt i lortet ?!? - jeg har selv overvejet at køre det, engang når jeg runder de fyrre år, eftersom jeg har fået mange positive efterretninger om dets effekt på midaldrende mænd.
Synes det lyder lidt weird at sidestille det med prohormoner.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster