Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1663
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1660

Følg bodybuilding.dk på

Drastisk vægtforøgelse

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle!

Jeg har været på cut i snart 2 måneder(om 10 dage), og her har jeg tabt 10 kg. Jeg er gået fra 86.6 kg til 76.2 kg, men nu siger vægten lige pludselig at jeg har taget 3 kilo på. Altså at jeg vejer 79 kg. Jeg synes ikke at jeg ser meget anderledes ud når jeg ser mig selv i spejlet, og har ikke ændre særlig meget ved min kost. Det eneste nye er BCAA som jeg har købt fra bodylab, som skulle være med til at minimere muskelmasse tabet.

Spørgsmålet er så om BCAA kan forårsage væskeophobning?? nogen der har en ide?
The deepest sin of the human mind is to believe things without evidence
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

8700ralf skrev:Hej alle!

Jeg har været på cut i snart 2 måneder(om 10 dage), og her har jeg tabt 10 kg. Jeg er gået fra 86.6 kg til 76.2 kg, men nu siger vægten lige pludselig at jeg har taget 3 kilo på. Altså at jeg vejer 79 kg. Jeg synes ikke at jeg ser meget anderledes ud når jeg ser mig selv i spejlet, og har ikke ændre særlig meget ved min kost. Det eneste nye er BCAA som jeg har købt fra bodylab, som skulle være med til at minimere muskelmasse tabet.

Spørgsmålet er så om BCAA kan forårsage væskeophobning?? nogen der har en ide?

Hvad er din dosering? Jeg benytter selv 8 gram til hver træning, men har aldrig oplevet vægten er gået op. Men kan dit store vægttab ikke skyldes væske som du har tabt og taget på igen?

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00

Har du spist mere og trænet mindre end du plejer inden for de sidste par dage? Har du spist mange kulhydrater dagen før (fx i et re-feed/cheat meal/dag)? Osv.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg havde helt til at starte med i mit vægttabs forløb, et stort vægttab på ca. 2.5 kg den første uge. Jeg antager givet vis at det er her jeg har smidt væsken. Så det kunne vel godt være kommet tilbage?? Spørgsmålet er jo hvorfor det så er kommet igen, da jeg ikke synes jeg har ændre vildt meget.

Jeg har købt BCAA på pilleform, da jeg synes dette er lettere at få ned. Her får jeg 2 piller før og efter træningen sammen med en protein shake.

Jeg havde en cheat dag i søndags hvor der blev spist godt til en fødselsdagsmiddag. Der er der helt sikkert røget en del indenbords. Ellers har jeg ikke ændret på så meget. Jeg har styrketrænet mandag og tirsdag. Løbet 8 km Onsdag og så har jeg dog ikke trænet hverken i dag eller igår grundet studiet. Som udgangspunkt holder jeg mig så vidt det er muligt fra kulhydrater og spiser en del protein samt fedt, dette har ikke ændret sig indtil videre.

Jeg kan næsten kun konkludere at det er væske ophobning, da jeg ikke synes har taget på rent fedt mæssigt. Faktisk synes jeg at den fortsætter ned af.
The deepest sin of the human mind is to believe things without evidence
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00

Tilbage til Kost & kosttilskud