Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1585
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1582

Følg bodybuilding.dk på

Drenge I need your help! Spørgeskema

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Piger skal nu også være velkommen til at svare, men da mange af mine spørgeskema besvarelser kommer fra kvinder, hungrer jeg lidt mere efter mandlige besvarelser.

Der er 9 spørgsmål, det tager max 2-3 minutter at svare og det vil være en kæmpe hjælp! Jeg studerer serviceøkonom og spørgeskemaet er til min hovedopgave, så hjælp mig lige med at blive færdiguddannet til sommer :D

Det handler om biograf og café besøg :)

Linket er slettet da jeg har fået alle de svar jeg behøver :) Tusind tak for hjælpen!

TakTakTak :dope:
Sidst rettet af Gymnast 10. maj 2016, 11:41, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har udfyldt spørgeskemaet, ved ikke om du kan bruge min besvarelse, da jeg jo ikke er mand....

Af ren og skær nysgerrighed, hvilke arbejdsopgaver varetager en serviceøkonom? :)

Reputation point: 75

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hope skrev:Jeg har udfyldt spørgeskemaet, ved ikke om du kan bruge min besvarelse, da jeg jo ikke er mand....

Af ren og skær nysgerrighed, hvilke arbejdsopgaver varetager en serviceøkonom? :)

Alle besvarelser hjælper :D Før havde jeg 80/20 med overvægt af kvinder, nu er den 49/51 så det er jo perfekt!

Serviceøkonom er virkelig bredt! Meget af det har fokus på hotel og restaurant branchen men også events. Det kan både være receptionister, event koordinator eller manager af en eller anden type i service virksomheder, og da stort set alt er service så er det ret åbent hvad man kan ende med :)

Har det nogen betydning at man bor i Nordjylland?
Brugeravatar

Reputation point: 260

Gymnast skrev:Det handler om biograf og café besøg :)

Var sikker på der var mulighed for at vinde en biograf og cafe tur ved at svare :p

Synes i øvrigt jeg faldt lidt udenfor ved spørgsmål 1. Jeg var i Palads for 3 år siden, og blev derfor nødt til at vælge at jeg var der "en gang imellem" på trods af jeg formentligt aldrig kommer der igen.

Reputation point: 30

Geografisk sted: Esbjerg

Capper11 skrev:Synes i øvrigt jeg faldt lidt udenfor ved spørgsmål 1. Jeg var i Palads for 3 år siden, og blev derfor nødt til at vælge at jeg var der "en gang imellem" på trods af jeg formentligt aldrig kommer der igen.

Tak for svarret og kommentaren! Jeg vil tage det med når jeg skriver kritik af opgaven :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster