Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rask skrev:Sry mate, men du får formuleret dig lidt uheldigt. Men det lyder som om din manglende styrke i bænk skyldes akkumuleret træthed, når du nu bænker fint efter noget pause. Hvorfor ofte og hvordan træner du bænk?
Tag en gang deload/dekon og kør videre er mit råd ;)

triple skrev:rask skrev:Sry mate, men du får formuleret dig lidt uheldigt. Men det lyder som om din manglende styrke i bænk skyldes akkumuleret træthed, når du nu bænker fint efter noget pause. Hvorfor ofte og hvordan træner du bænk?
Tag en gang deload/dekon og kør videre er mit råd ;)
Tror ikke det er akkumuleret træthed, da man som regel stiger en smule efter en pause.
Topicstarter, du skal bare træne bænk hver gang. Det er sådan du bliver stærkere og du kan dekonditionere/deloade når du føler du har brug for det.

Morux skrev:Jeg undlod Incline BB Bænk Press i over en uge, hvor jeg normalt havde kørt den. Jeg trænede almindelig bænk i stedet for incline, så kan heller ikke forstille mig det er akkumuleret træthed. Jeg synes bare ikke rigtigt jeg stiger i bænk. Jeg køre nemt træt i den øvelse, rent mentalt, når jeg ikke har nogen imponerende progressionenig det er lidt hurtigt skrevet op
Ville bare høre om i nogen gange droppede bænk. Det er jo ikke hver gang på ben dagen squat eller andre former for squat trænes. Hvis i kan følge mig.

TheFatboy skrev:Morux skrev:Jeg undlod Incline BB Bænk Press i over en uge, hvor jeg normalt havde kørt den. Jeg trænede almindelig bænk i stedet for incline, så kan heller ikke forstille mig det er akkumuleret træthed. Jeg synes bare ikke rigtigt jeg stiger i bænk. Jeg køre nemt træt i den øvelse, rent mentalt, når jeg ikke har nogen imponerende progressionenig det er lidt hurtigt skrevet op
Ville bare høre om i nogen gange droppede bænk. Det er jo ikke hver gang på ben dagen squat eller andre former for squat trænes. Hvis i kan følge mig.
I stedet for at droppe bænk fuldstændig, ville jeg nøjes med at tage en let dag nu og da, hvor du holder dig langt fra failure. Desuden lyder det sgu da ikke for smart, at du dropper squat på ben-dagen...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster