Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Fuck! Jeg håber det var fake, sådan som han så ud til sidst.
Man kan dø af det der. Chilien ætser simpelthen ved berøring. Jeg læste om det i National Geographic for nylig.

Starpen skrev:Det er fandeme en ond chili den der! Har aldrig hørt om Bhut Jolokia før nu, men den SKAL jeg da have fat i! Er stor fan af indisk mad ala Vindaloo og Phaal, så det må lige være noget jeg skal tjekke ud!
Har hørt, at man kan få "ren" capsaicin, men så vidt jeg har forstået, så mister det noget af den "hotness" der er i chilifrugten.

charlie t skrev:Starpen skrev:Det er fandeme en ond chili den der! Har aldrig hørt om Bhut Jolokia før nu, men den SKAL jeg da have fat i! Er stor fan af indisk mad ala Vindaloo og Phaal, så det må lige være noget jeg skal tjekke ud!
Har hørt, at man kan få "ren" capsaicin, men så vidt jeg har forstået, så mister det noget af den "hotness" der er i chilifrugten.
Du kunne jo starte ud med Peber spray, den skulle ligge omkring 2,000,000-5,300,000 på Scoville skalaen og er lidt mildere end capaicin. Sådan til at bygge langtsomt op med.

TheFatboy skrev:Fuck! Jeg håber det var fake, sådan som han så ud til sidst.
Man kan dø af det der. Chilien ætser simpelthen ved berøring. Jeg læste om det i National Geographic for nylig.

jesperlinde skrev:TheFatboy skrev:Fuck! Jeg håber det var fake, sådan som han så ud til sidst.
Nej den gør jo ikke

TheFatboy skrev:jesperlinde skrev:TheFatboy skrev:Fuck! Jeg håber det var fake, sådan som han så ud til sidst.
Nej den gør jo ikke
Jo, det gør den
In National Geographic we trust.

jesperlinde skrev:TheFatboy skrev:jesperlinde skrev:TheFatboy skrev:Fuck! Jeg håber det var fake, sådan som han så ud til sidst.
Nej den gør jo ikke
Jo, det gør den
In National Geographic we trust.
Find du lige en kilde reference på en chili der ætser ved berøring

Detorian skrev:charlie t skrev:Starpen skrev:Det er fandeme en ond chili den der! Har aldrig hørt om Bhut Jolokia før nu, men den SKAL jeg da have fat i! Er stor fan af indisk mad ala Vindaloo og Phaal, så det må lige være noget jeg skal tjekke ud!
Du kunne jo starte ud med Peber spray, den skulle ligge omkring 2,000,000-5,300,000 på Scoville skalaen og er lidt mildere end capaicin. Sådan til at bygge langtsomt op med.
Hehe, peber spray er fandme ond! Jeg kan huske jeg engang oversprayede et tyggegummi, og gav det til en kammerat, der var intet vidende om det. Han gik fuldstændig ned, hans mund blev følelsesløs, samt hans tunge. Han sagde han fik den vildeste hovedpine. Jeg syntes bare det var skide skægt

Detorian skrev:charlie t skrev:Starpen skrev:Det er fandeme en ond chili den der! Har aldrig hørt om Bhut Jolokia før nu, men den SKAL jeg da have fat i! Er stor fan af indisk mad ala Vindaloo og Phaal, så det må lige være noget jeg skal tjekke ud!
Hehe, peber spray er fandme ond! Jeg kan huske jeg engang oversprayede et tyggegummi, og gav det til en kammerat, der var intet vidende om det. Han gik fuldstændig ned, hans mund blev følelsesløs, samt hans tunge. Han sagde han fik den vildeste hovedpine. Jeg syntes bare det var skide skægt

Andersbr skrev:Detorian skrev:charlie t skrev:Starpen skrev:Det er fandeme en ond chili den der! Har aldrig hørt om Bhut Jolokia før nu, men den SKAL jeg da have fat i! Er stor fan af indisk mad ala Vindaloo og Phaal, så det må lige være noget jeg skal tjekke ud!
I var forhåbentligt ikke kammerater bagefter?
Anyways, ham gutten på msn videon har da tydeligvis for lidt at give sig til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster