Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1386
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1384

Følg bodybuilding.dk på

Ebay

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB'ere

nu ser jeg i en masse tråde at når i handler er det næsten altid via Ebay eller Amazon. jeg har aldrig handlet via nogen af de sider så inden jeg lige går amok med at bestille vil jeg gerne høre hvor lang leveringstiden ca er? og er det nogen told/afgift der skal betales hvis jeg køber feks. http://viewitem.eim.ebay.dk/Baggy-Aliba ... 00932/item

bliver alt fra ebay.dk og http://www.amazon.co.uk send fra england/stor britanien?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Alt du køber indenfor EU bliver ikke fortoldet. Der skal du kun betale porto.
Alt udenfor EU, som koster mere end 80kr skal du betale for. Mellem 80 og 1150kr skal du betale gebyr på 160kr og moms 25% af varen. Alt over 1150kr skal du betale førnævnte, plus told.

Læs toldreglerne på Toldberegner.dk.

Du skal ikke betale noget ekstra for den vare du viser, da det er fra London - vær opmærksom på hvorfra varen bliver sendt fra.
Du kan ikke være sikker på, at alt fra amazon.co.uk og Ebay.dk bliver solgt fra EU. Jeg købte parfume på amazon.co.uk, af en sælger som sendte varene fra Fiji. Meget mystisk, men jeg endte i sidste ende at være heldig med at få erstattet afgiften af sælgeren OG så sendte de varene to gange.
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Logbog: Vis logbog

hr_bjoern skrev:Alt du køber indenfor EU bliver ikke fortoldet. Der skal du kun betale porto.
Alt udenfor EU, som koster mere end 80kr skal du betale for. Mellem 80 og 1150kr skal du betale gebyr på 160kr og moms 25% af varen. Alt over 1150kr skal du betale førnævnte, plus told.

Læs toldreglerne på Toldberegner.dk.

Du skal ikke betale noget ekstra for den vare du viser, da det er fra London - vær opmærksom på hvorfra varen bliver sendt fra.
Du kan ikke være sikker på, at alt fra amazon.co.uk og Ebay.dk bliver solgt fra EU. Jeg købte parfume på amazon.co.uk, af en sælger som sendte varene fra Fiji. Meget mystisk, men jeg endte i sidste ende at være heldig med at få erstattet afgiften af sælgeren OG så sendte de varene to gange.

tak for svar, så er jeg tryg ved at købe noget der inde fra så længe det inden for EU

Styrkeliste

Alstå jeg har købt mange ting fra Kina og Hongkong hvor jeg i bestillings noten har skrevet at de skulle ændre prisen på pakken til under 80 kr(omregnet i doller), og det har de så gjort!.

Har købt 3 store ting engang for 1500 kr fra kina, og så var de så venlig at ændre prisen på pakken for at jeg ikke skulle betale en masse oven i!

Så det kan sagtens lade sig gøre at bestille langt mere end 80 kr, fra Kina og lande udenfor EU.

Du skal lige være opmærksom på om du køber fra den samme forhandler på Ebay eller af forskellige, køber du 1 ting for præcis 79 kr fra 5 forskellige forhandler, skal du ikke betale noget da de sendes seperat og forskelligt!
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

Kostplan: Ingen kostplan

Muddii skrev:Alstå jeg har købt mange ting fra Kina og Hongkong hvor jeg i bestillings noten har skrevet at de skulle ændre prisen på pakken til under 80 kr(omregnet i doller), og det har de så gjort!.

Har købt 3 store ting engang for 1500 kr fra kina, og så var de så venlig at ændre prisen på pakken for at jeg ikke skulle betale en masse oven i!

Så det kan sagtens lade sig gøre at bestille langt mere end 80 kr, fra Kina og lande udenfor EU.

Du skal lige være opmærksom på om du køber fra den samme forhandler på Ebay eller af forskellige, køber du 1 ting for præcis 79 kr fra 5 forskellige forhandler, skal du ikke betale noget da de sendes seperat og forskelligt!

okay men kommer nok ikke til at skal bruge så mange penge der inde.

hvor lang leveringstid er der ca på varene hvis de kommer fra london?

Styrkeliste

Jeg bestilte et læs bøger fra Amazon.co.uk for 10 dage siden. De kom for 3 dage siden. Der er cirka 1 uges leveringstid. Måske mindre, da jeg købte en lørdag aften.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Necok skrev:
Muddii skrev:Alstå jeg har købt mange ting fra Kina og Hongkong hvor jeg i bestillings noten har skrevet at de skulle ændre prisen på pakken til under 80 kr(omregnet i doller), og det har de så gjort!.

okay men kommer nok ikke til at skal bruge så mange penge der inde.

hvor lang leveringstid er der ca på varene hvis de kommer fra london?

Fra UK er der højst 7-8 dage. Fra Ikke-EU lande så det op til 3-4 uger, har dog oplevet at få noget efter ½ uge
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

Det afhænger lidt af hvordan afsenderen sender det. Jeg får tit ting fra Asien (hovedsageligt Kina) og hvis de bruger den billigste forsendelse og tolden tager pakken ud til kontrol, så kan det godt tage op til 6 uger. Jeg bestilte noget fra Kina d. 12 marts som først ankom i lørdags (grundt langsom shipment fra Kina + lang toldbehandling)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster