jeg er ny i body building.dk men min storebror bruger det en del og tænkte hvorfor ikke?? nu går vi ret meget op i styrketræning, men konditionstræning er ikke noget vi er blevet forelskede i. jeg er nok det man vil kalde ny faget men har trænet i nogen tid nu og kender mange programmer og øvelser og har ingen problemer med at udføre dem, ikke noget der.
der er bare det at jeg over det seneste år har fundet ud af at jeg er en hormonel fejl. derfor får jeg nu både testosteron( dog meget lav dosis), vækshormon og skal begynde på stofskifte medicin i næste uge. det er selvfølgelig noget jeg får af hospitalet, faktisk noget jeg skal tage og det bare ikke ret fedt. det har også medført noget seriøs vokseværk som som har givet mange smerter og stadig gør det! den primære grund til smerterne er at senerne ikke kan følge med til min vækstspurt. derfor har jeg været ude af stand til at træne ordentligt de sidste 1.5 - 2 måneder og har derfor taget på i vægt, det er ikke mere end 5 kg men det er stadig en træls ting at stå tilbage med....
så vil selvfølgelig gerne smide de kilo nogenlunde lige så hurtigt som jeg har taget dem på!