Jeg skriver herinde for at høre jeres mening om en ret "speciel" slankeplan jeg har tænkt lidt over...
Mit problem er at jeg gerne vil smide 8 kilo FEDT så hurtigt jeg kan (1 måned og 1 uge), men uden at det går ud over min muskelmasse!... Jeg har læst om f.eks hvidovrekuren som er effektiv til at kunne gøre den slags, men at ens stofskifte sænkes og derfor bider man sig selv lidt i halen efter kuren...
Derfor jeg ville høre, om man ikke kunne sammensætte en kur, hvor man spiste hvidovrekuren (evt som mellemmåltid) men SAMTIDIG tog proteintilskud og trænede 3 x 6 km løb om ugen, krydret med lidt mavebøjninger osv...??
Samt indtage den kost der skulle til at opretholde ens protein og vitamindosis beregnet på den ekstra træning med løb osv...
Det må da kunne lade sig at gøre...??
Eller er det uklogt og derfor det bedste kun at spise assoterede grønsager med lidt magert kød og så bare træne igennem??..
Det skal lige siges at jeg gerne vil smide de 8 kilo FEDT, især om maven på ca 1 måned... og at jeg ikke har dyrket motion i 3 år nu...
Jeg håber i kan komme med lidt konstruktiv feedback da jeg er nybegynder og gerne vil igang med det så snart så muligt hvad det så ender med...
Hilsen
Webman